må vi se din tattoo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Mener egentligt at der er kommet nye regler omkring farven siden jeg fik den første, for de nyeste af mine er helt klart tydligere i farven, end de første nogensinde har været. 

Det er der, reglerne i EU mener jeg er forholdsvis nye. Og blækken forbedres nærmest hver dag!
Men jeg vil godt nok sige at din røde farve er rigtig flot. Det er en af de farver der falmer mest, men din ser helt ok ud, i forhold til alder. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Fam. Madsen

Dinna88 skriver:

Det lyder da lækkert! Dem glæder jeg mig til at se

Den jeg skal have lave til sommer, for min niece, bliver vist op til tatovøren. Jeg har min tatovering som han skal gå ud fra, og min niece skrevet på græsk, og det er det - resten er op til ham. Det bliver spændende. Og så får han strenge ordrer på at den ikke må være tøset  

det bliver fedt og spænde at se hvordan det ender  

jeg glæder mig helt vildt til jeg har født for så skal jeg have lavet vider på min...

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Fam. Madsen skriver:

det bliver fedt og spænde at se hvordan det ender  

jeg glæder mig helt vildt til jeg har født for så skal jeg have lavet vider på min...

Jeeep
Uh, det forstår jeg godt  

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Det er der, reglerne i EU mener jeg er forholdsvis nye. Og blækken forbedres nærmest hver dag!
Men jeg vil godt nok sige at din røde farve er rigtig flot. Det er en af de farver der falmer mest, men din ser helt ok ud, i forhold til alder. 

Men min sorte farve, har sådan en grønlig/grå skær og har aldrig været så sort i farven, som den nyeste. Det synes jeg er lidt ærgeligt, men de skal jo så tegnes op på et tidspunkt

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Men min sorte farve, har sådan en grønlig/grå skær og har aldrig været så sort i farven, som den nyeste. Det synes jeg er lidt ærgeligt, men de skal jo så tegnes op på et tidspunkt

Sort blæk er aldrig sort i tatoveringer!  Så det skal du ikke være ked af. Min den er faktisk netop mere grøn/grå. 

Men ja, de skal nok blive rigtig fine når de bliver tegnet op! Så bliver linjerne i det røde og lidt finere.

Anmeld

10. marts 2011

wamse

Dinna88 skriver:

Sort blæk er aldrig sort i tatoveringer!  Så det skal du ikke være ked af. Min den er faktisk netop mere grøn/grå. 

Men ja, de skal nok blive rigtig fine når de bliver tegnet op! Så bliver linjerne i det røde og lidt finere.

Hmm så er den nyeste tusse meget mørkegrå da, for den er meget tæt på at være sort

Men er nu bestemt heller ikke færdig med at blive tusset. Min kammerat får besøg af en amerikansk tatovør i sommerferien, og det håber jeg da lige på, at få lavet lidt mere.

Anmeld

10. marts 2011

Loa

SimoneMalou skriver:

her kommer billedet (:

Wow den er da bare VILDT flot!!!!! 

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

wamse skriver:

Hmm så er den nyeste tusse meget mørkegrå da, for den er meget tæt på at være sort

Men er nu bestemt heller ikke færdig med at blive tusset. Min kammerat får besøg af en amerikansk tatovør i sommerferien, og det håber jeg da lige på, at få lavet lidt mere.

Uh, spændende! Lucky you

Anmeld

10. marts 2011

Becks

Her er mine:

Billede 1: Mit stjernetegn den er 9 år gammel (når jeg får penge til det, skal den laves om)  

Billede 2: Kinesisk tegn 8 år gammel

Billede 3: Delfin med mit forbogstav i 3 år gammel

Billede 4: Delfiner med mit navn 3 år gammel

Billede 5: Sommerfuglen står for min far og så mit årstal 2 år gammel

Billede 6: Sommerfugl med Carpe Diem (Ynglings ordsprog) Snart 1 år gammel. Sorry det dårlige billede og med blod, kunne ikke finde andre!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

Becks

Tutter skriver:

Her er mine:

Billede 1: Mit stjernetegn den er 9 år gammel (når jeg får penge til det, skal den laves om)  

Billede 2: Kinesisk tegn 8 år gammel

Billede 3: Delfin med mit forbogstav i 3 år gammel

Billede 4: Delfiner med mit navn 3 år gammel

Billede 5: Sommerfuglen står for min far og så mit årstal 2 år gammel

Billede 6: Sommerfugl med Carpe Diem (Ynglings ordsprog) Sorry det dårlige billede og med blod, kunne ikke finde andre!

Jo sgu, fandt et bedre billede - Kan desværre ikke rette i det andet indlæg!

Det er taget nogle dage efter den er lavet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.