må vi se din tattoo :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Dinna88

luppe-laban skriver:

altså jeg bliver nød til og spørger gør det ikk bare pis hamerne ondt.?

Var den besked til os alle?

Jeg vil geeeeeeeeeerne svare Det gør HAMRENDE ondt nogle steder, imens det andre steder bare er en irriterende prikken. Og hvor de steder er, er fuldstændigt forskelligt fra person til person.

Jeg har min store på armen. Ude i kanterne af den kunne jeg have tuuuudet (men gjorde det ikke ) fordi jeg var som om jeg blev skåret i med en sløv kniv, imens det var som at blive tegnet på med en kuglepen inde i midten af den. Jeg havde intet problem med at få den lavet over en omgang, men efter tre timer måtte tatovøren sige stop. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Fam. Madsen

det første billede er min første tatoo med navnet af min dejlige søn

nummer to billede er en tatoo som ikke er færdig endnu det er med min fars efternavn. det er min veninde som er igang med den.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

frk Jensen

Her er mine tatos.... Min søns navn og fødselsdato, lavet på håndleddet.

Har et hjerte på foden, som min søster også har

Er MEGET glad for dem..

De er lavet for knap halvanden måned siden, og skal snart have lavet mit mellemnavn et sted... (godt jeg har en super dygtig og billig tatovør)

Anmeld

11. marts 2011

LilyMarleen

Her er min, jeg er bare ikke færdig med den endnu, jeg skal ha lavet mere på den på mandag :-)

Anmeld

11. marts 2011

SD21

LilyMarleen skriver:

Her er min, jeg er bare ikke færdig med den endnu, jeg skal ha lavet mere på den på mandag :-)

Den er sindssygt flot !

Anmeld

11. marts 2011

LilyMarleen

SD21 skriver:

Den er sindssygt flot !

Taaak

Anmeld

11. marts 2011

*A*

SimoneMalou skriver:

her kommer billedet (:

Den er fandeme flot

Anmeld

12. marts 2011

lucas<3

Dinna88 skriver:

Var den besked til os alle?

Jeg vil geeeeeeeeeerne svare Det gør HAMRENDE ondt nogle steder, imens det andre steder bare er en irriterende prikken. Og hvor de steder er, er fuldstændigt forskelligt fra person til person.

Jeg har min store på armen. Ude i kanterne af den kunne jeg have tuuuudet (men gjorde det ikke ) fordi jeg var som om jeg blev skåret i med en sløv kniv, imens det var som at blive tegnet på med en kuglepen inde i midten af den. Jeg havde intet problem med at få den lavet over en omgang, men efter tre timer måtte tatovøren sige stop. 

hehe tark for svaret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.