spyttet og slået på og nu singel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Benjamins'mor

Sorry, har ikke lige læst alle kommentarerne igennem, så der er sikkert nogle der har skrevet det jeg vil skrive.

Men, hvis jeg var i dit sted, ville jeg gå i statsforvaltningen.

Self. skulle mit barn vide hvem hans far er, men jeg ville godtnok ikke turde lade faren være sammen med min søn hvis han var voldelig.

Tænk nu hvis det en dag går overvind, og han ikke kan kontrollere sit temperament, og han så slår din søn. Jeg ville i hvertfald fortryde at han havde haft samvær med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Pige2009

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

Det var da en helt igennem svær situation at stå i og jeg føler virkelig med dig. Jeg havde meldt det til politiet, for så længe der ikke ligger en anmeldelse, vil du få det svært i systemet. Derudover ville jeg tale med JM om jeres situation og fortælle, hvordan det er fat.

En anden ting er at du ikke kan forbyde ham at se sit barn. Det skal komme fra myndighederne, såfremt der er tale om et forbud.

Held og lykke med det hele

Anmeld

11. marts 2011

skomat

Baagøe skriver:

Det var da en helt igennem svær situation at stå i og jeg føler virkelig med dig. Jeg havde meldt det til politiet, for så længe der ikke ligger en anmeldelse, vil du få det svært i systemet. Derudover ville jeg tale med JM om jeres situation og fortælle, hvordan det er fat.

En anden ting er at du ikke kan forbyde ham at se sit barn. Det skal komme fra myndighederne, såfremt der er tale om et forbud.

Held og lykke med det hele

jeg vil heller ikke nægte ham at se sit barn, jeg skrive bare han ikke har fortjent det.

og har været på skade stuen i dag, for at blive tjekket for skader og det gik oki.

jeg melder det ikke men nu er det skrevent op

og rigtig god dag til dig

Anmeld

11. marts 2011

skomat

Lou87 skriver:

Puhaaa.. din stakkel!
Må ikk være en sjov sitution og sidde i, hvorend jeg slet ikk ka forstå man kan være ked af og slippe for sådan et røvhul

Men jeg ville BESTEMT opfordre dig til og snakke med jordmor om det som nok kan hjælpe dig med hvilken vej du så skal gå for at være mest sikker! ..
Det er ihvertfald efter min mening det mest ansvarsfulde du kan gøre - andet ka du ikk byde dit ufødte barn! For hvis nu barnet ikk lige er som faderen ønsker.. så får han vel også bare tæsk!?
Og de bette små ka jo altså ikk tåle meget

Så fortæl om det og få hjælp - evt gå til din rådgiver på kommunen. Det er helt sikkert noget overvåget samvær jeg ville mene var på sin plads i dette tilfælde med faderen.

Og selvom du sikkert ikk forstår det lige nu, så er det det rette du gør for dig og dit barn! Held og lykke

mange tak for dit svar

og jeg har det faktisk godt efter alle omstendighederne.

og skal til jm snart og der vil det blive sagt

og selføldig er jeg bange for hvad han er i stand til over for mig og baby, og derfor har jeg også været på skadestuen i dag.

og så kan jeg jo kun håbe på han holder sig væk indtil baby er født, så jeg kan få lidt fred i sindet

til dig

Anmeld

11. marts 2011

skomat

Rosa skriver:

Først og fremmest et stort knus herfra! Hold da ferie en væmmelig situation at stå i - uanset hvad så er det bare fuldstændigt uacceptabelt og jeg ville være bange for ham hvis det var mig! Godt at det er ovre mellem jer!!!

Hvis du melder det til politiet bliver der skrevet rapport på det, så hvis der opstår lignende situationer med trusler m.m. så står du MEGET stærkere i forhold til retten til din søn hvis det er dokumeneret at du har meldt det. Jeg kan ikke forstå hvis du vælger ikke at melde det - du kunne ende med at fortryde det, det kunne ende med at blive værst for din søn, han er jo tydeligvis ikke rigtig klog 

Jeg håber du vil gøre det alligevel, om ikke for at han kan få sin straf, så for at du har dokumenteret det officielt til senere brug.

Mvh

Rosa

hej jeg har fået det skrevent på skadestuen og så vil jeg lige tænke over om han skal meldes.

og nej rigtig klog er han da ikke

men nu har jeg nok fred og ro til at være gravid, så nu vil jeg tænke på det posetive

til dig

Anmeld

11. marts 2011

Mullemus86

Godt at du har været forbi skadestuen og fået lavet skadesrapport
Håber på trods af denne episode, at I i fremtiden vil kunne få et ok samarbejde omkring baby.. Held og lykke med det hele -og håber du får ro og bare kan nyde din graviditet

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

Med sådan en far ville jeg slet ikke oplyse hans navn, men blot sige at du kun kan huske at han hed Thomas, Søren eller Peter og var fra en eller anden by i den anden ende af landet.
Kan sige så meget, at min første mand var alkoholiker, og i dag er jeg ked af, at min pige skulle vokse op med sådan en far, selvom hun kun sjældent så ham.
Hun var altid bange for ham, så er det, hvad du ønsker for dit barn?
Og så håber jeg da, at du har anmeldt ham.
Du får lige et stort trøsteknus

Kærligst
Sussie

Anmeld

11. marts 2011

skomat

SussieThyssen skriver:

Med sådan en far ville jeg slet ikke oplyse hans navn, men blot sige at du kun kan huske at han hed Thomas, Søren eller Peter og var fra en eller anden by i den anden ende af landet.
Kan sige så meget, at min første mand var alkoholiker, og i dag er jeg ked af, at min pige skulle vokse op med sådan en far, selvom hun kun sjældent så ham.
Hun var altid bange for ham, så er det, hvad du ønsker for dit barn?
Og så håber jeg da, at du har anmeldt ham.
Du får lige et stort trøsteknus

Kærligst
Sussie

takker for støtten.

men jeg vil ikke lyve for komunen eller ander, han er far til mit barn og sådan er det, og kan jeg ikke gøre noget ved.

og det er slet ikke sikkert han overhovedet vil have noget med barnet at gøre, men det er noget han selv må tage stilling til, for jeg vil på ingen måder hjælpe han med det.

han har selv sagt stop, og på den mest luset måde, hvilket har gjort mig kold, så ingen oplysninger om baby til han overhovedet.

og jeg vil gøre alt for min baby

og et stort til dig

Anmeld

11. marts 2011

SussieThyssen

skomat skriver:

takker for støtten.

men jeg vil ikke lyve for komunen eller ander, han er far til mit barn og sådan er det, og kan jeg ikke gøre noget ved.

og det er slet ikke sikkert han overhovedet vil have noget med barnet at gøre, men det er noget han selv må tage stilling til, for jeg vil på ingen måder hjælpe han med det.

han har selv sagt stop, og på den mest luset måde, hvilket har gjort mig kold, så ingen oplysninger om baby til han overhovedet.

og jeg vil gøre alt for min baby

og et stort til dig

Åhh hvor mit hjerte bløder for dig..det skal du bare vide.

Anmeld

12. marts 2011

Lou87

skomat skriver:

mange tak for dit svar

og jeg har det faktisk godt efter alle omstendighederne.

og skal til jm snart og der vil det blive sagt

og selføldig er jeg bange for hvad han er i stand til over for mig og baby, og derfor har jeg også været på skadestuen i dag.

og så kan jeg jo kun håbe på han holder sig væk indtil baby er født, så jeg kan få lidt fred i sindet

til dig

Velbekomme..

Og det lyder rigtig godt - flot du står op for dig selv og dit kommende barn... Det er en skidt skidt sitution som nogle havner i og ikke alle kommer ud af den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.