spyttet og slået på og nu singel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

henh01

Ej hallo, undskyld jeg lyder lidt hård. Men du SKAL da melde ham. Hvis ikke du melder ham, lukker du jo bare øjnene for at han opføre sig uhensigsmæssigt. Den næste der bliver slået er DIT barn! Du må ikke negligere et så alvorligt problem.!!!

Din x skal da klart have sin straf for at behandle dig og dit ufødte barn sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Skouboe

skomat skriver:

jo det har jeg mine forælder, problemet er at han har en have som han opholder sig i og det er ikke mere ind 10 min gå gang fra mig.

og han vil jo også bare sige jeg selv er skyld i det hele, det bliver jo ord mod ord, skal lige snakke med min mor om det

Det er ligegyldigt hvad han påstår og om der ikke kommer mere ud af sagen. Du skal melde det, så det er registreret hvis der senere bliver problemer i forbindlse ed fx trusler eller samvær. Der nytter det ikke noget at du har fortalt det til din JM.

Anmeld

10. marts 2011

millesofie

skomat skriver:

jo det har jeg mine forælder, problemet er at han har en have som han opholder sig i og det er ikke mere ind 10 min gå gang fra mig.

og han vil jo også bare sige jeg selv er skyld i det hele, det bliver jo ord mod ord, skal lige snakke med min mor om det

du kan ikke være skyld i at blive slået osv, det er ulovligt at overfalde andre mennesker og sådan er det bare!

man kan være skyld i at få en mundtlig sviner men ikke vold..

så du har loven på din side og så skid hul i hvad han siger du er skyld i

og så tænk på dit lille barn som ikke har valgt at blive født ind i det her rod og som kun har dig til at beskytte det

Anmeld

10. marts 2011

skomat

Skouboe skriver:

Det er ligegyldigt hvad han påstår og om der ikke kommer mere ud af sagen. Du skal melde det, så det er registreret hvis der senere bliver problemer i forbindlse ed fx trusler eller samvær. Der nytter det ikke noget at du har fortalt det til din JM.

nej det ved jeg godt, den er bare meget svær at få derjet inde i hovedet, og det med politiet jeg har ikke den store tiltro til dem.

men jeg vil nok prøve at give dem et kald i aften, og lige forhøre mig om nogle ting.

Anmeld

10. marts 2011

skomat

Fisenberg skriver:

du kan ikke være skyld i at blive slået osv, det er ulovligt at overfalde andre mennesker og sådan er det bare!

man kan være skyld i at få en mundtlig sviner men ikke vold..

så du har loven på din side og så skid hul i hvad han siger du er skyld i

og så tænk på dit lille barn som ikke har valgt at blive født ind i det her rod og som kun har dig til at beskytte det

ja og ham vil jeg gøre alt for

og mange tak for opbakningen

Anmeld

10. marts 2011

Ranarupta

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

Guuud! Jeg bliver så rystet hver gang, jeg læser sådan noget. Og ikke mindst rigtigt ked af, at der er nogle, der bliver behandlet sådan.

Til gengæld synes jeg, at det er meget positivt, at du tager det så flot, at du er blevet single. Nogle gange har pigerne det rigtigt svært med at skulle sige farvel til manden.

Jeg ved intet om proceduren mht. hvordan du beskytter din søn bedst, men jeg vil bestemt lægge kortene på bordet overfor JM og så ville jeg også anmelde det til politiet. Det kan godt være, at du ikke har så mange skrammer, men sådan noget skal meldes.

Stort kram, Karina

Anmeld

10. marts 2011

Mullemus86

henh01 skriver:

Ej hallo, undskyld jeg lyder lidt hård. Men du SKAL da melde ham. Hvis ikke du melder ham, lukker du jo bare øjnene for at han opføre sig uhensigsmæssigt. Den næste der bliver slået er DIT barn! Du må ikke negligere et så alvorligt problem.!!!

Din x skal da klart have sin straf for at behandle dig og dit ufødte barn sådan!

Når du står i sådan en situation er det rigtig svært at melde ham. Man frygter for den konsekvens det har. Han bliver ikke varetægtsfængslet for så "lidt", men bliver muligvis godt gal over at være blevet meldt og defor er du bange for hvilken hævn han evt. kunne finde på at tage..! Ved det er rigtig svært for udenforstående at sætte sig ind i.. Jeg er selv lige brudt ud af et voldeligt forhold.. Og fordi han har slået TS er der intet der siger at han vil slå barnet! Min eks har ALDRIG gjort min søn noget..!Dermed ikke sagt at det ikke skal meldes.. TS står bedst hvis det bliver meldt i forhold til evt. fremtidige problemer med eks'en..

Anmeld

10. marts 2011

muzen

du skal prøve og tage kontakt til mødrehjælpen.

der er en afdeling der kan hjælpe dig med alle dine spørgsmål

der kan du også komme i grupper med andre mødre i samme sitruation :-)

det er guld vær :-) har en veninde der har brugt dem rigtig meget

Anmeld

10. marts 2011

twinny

Ved ikk rigtig noget lige om dette.

Men ville ikk lige smutte uden at give dig en kæmpe  med på vejen...

Anmeld

10. marts 2011

de-wett

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

Hej og en kæmpe  til dig.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig . er blever BANKET OG MISHANDLET for a sige det "pænt". MEN jeg vil ikke have at alle skal læse MIN historie og om hvad jeg gjord . Du er meget velkommen til a skrive en pb til mig hvis du vil vide mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.