skomat skriver:
jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.
kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!
enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.
på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.
mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.
skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?
at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.
er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.
pless hjælp mig.
Guuud! Jeg bliver så rystet hver gang, jeg læser sådan noget. Og ikke mindst rigtigt ked af, at der er nogle, der bliver behandlet sådan.
Til gengæld synes jeg, at det er meget positivt, at du tager det så flot, at du er blevet single. Nogle gange har pigerne det rigtigt svært med at skulle sige farvel til manden.
Jeg ved intet om proceduren mht. hvordan du beskytter din søn bedst, men jeg vil bestemt lægge kortene på bordet overfor JM og så ville jeg også anmelde det til politiet. Det kan godt være, at du ikke har så mange skrammer, men sådan noget skal meldes.
Stort kram, Karina