spyttet og slået på og nu singel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.272 visninger
41 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

skomat

Slettet efter ønske fra TS - moderator.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Først et stort og varmt kram til dig.

Umiddelbart det eneste du kan gøre er at melde ham til politiet?

Det er da ikke det mest optimale, hvis man tænker lige hurtigt, men for DIN skyld og ikke mindst (jeres) dit kommende barn, for at andre kan se at har har været/ er et problem.

Håber du finder ud af det hele, du jo bedre tjent uden.

Anmeld

10. marts 2011

Lisbeth85

Altså i skal helt klart ind og snakke med statsforvaltningen, når din eks engang skal til at have jeres barn på besøg. De vil tage alle dine bekymringer i betragtning, og jeg tror da at samværet med jeres barn skal være overvåget det første stykke tid, når det er hos din eks. DU skal jo være tryg, når dit barn er hos ham, ellers går det ikke.

Min eks har holdt sig fra druk i de sidste 5 år, så jeg er ikke nervøs for noget, når han engang skal til at have vores søn på besøg. Dog kommer han også her og besøger os en til to gange hver 14. dag. Så kan jeg se hvilken far han er, og det er rart. Det kunne også være en idé for dig. Altså lade din eks se jeres barn hos dig. Og så er det jo først når jeres barn er omkring 12 mdr. at det hedder samvær med evt. overnatning

Tjek evt. dette link omkring samvær: http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771

Knus og held og lykke

Anmeld

10. marts 2011

skomat

FruAagaard skriver:

Først et stort og varmt kram til dig.

Umiddelbart det eneste du kan gøre er at melde ham til politiet?

Det er da ikke det mest optimale, hvis man tænker lige hurtigt, men for DIN skyld og ikke mindst (jeres) dit kommende barn, for at andre kan se at har har været/ er et problem.

Håber du finder ud af det hele, du jo bedre tjent uden.

mange tak for krammet, men jeg har jo kun små skrammer, ikke nok til at melde ham, syntes jeg ikke, da jeg tror det bliver være med politiet.

og vil jo helst undgå politiet, men kunne jeg ikke forklare det til jm, så hun ved der er et problem med ham?

Anmeld

10. marts 2011

millesofie

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

overvåget samvær!!!!

min far drak og tog stoffer da han havde mig

Anmeld

10. marts 2011

millesofie

skomat skriver:

mange tak for krammet, men jeg har jo kun små skrammer, ikke nok til at melde ham, syntes jeg ikke, da jeg tror det bliver være med politiet.

og vil jo helst undgå politiet, men kunne jeg ikke forklare det til jm, så hun ved der er et problem med ham?

du skal melde det ellers kan du ikke i fremtiden beskytte dit barn

for så står det jo ingen steder hvad han er for en

men øv altså men du skal have et stort

Anmeld

10. marts 2011

skomat

Lisbeth85 skriver:

Altså i skal helt klart ind og snakke med statsforvaltningen, når din eks engang skal til at have jeres barn på besøg. De vil tage alle dine bekymringer i betragtning, og jeg tror da at samværet med jeres barn skal være overvåget det første stykke tid, når det er hos din eks. DU skal jo være tryg, når dit barn er hos ham, ellers går det ikke.

Min eks har holdt sig fra druk i de sidste 5 år, så jeg er ikke nervøs for noget, når han engang skal til at have vores søn på besøg. Dog kommer han også her og besøger os en til to gange hver 14. dag. Så kan jeg se hvilken far han er, og det er rart. Det kunne også være en idé for dig. Altså lade din eks se jeres barn hos dig. Og så er det jo først når jeres barn er omkring 12 mdr. at det hedder samvær med evt. overnatning

Tjek evt. dette link omkring samvær: http://www.statsforvaltning.dk/site.aspx?p=4771

Knus og held og lykke

rigtig mange tak for dit svar, vil lige tjekke siden ud.

jeg håber da også min x og jeg og søn får det lige som jer

Anmeld

10. marts 2011

skomat

Fisenberg skriver:

du skal melde det ellers kan du ikke i fremtiden beskytte dit barn

for så står det jo ingen steder hvad han er for en

men øv altså men du skal have et stort

tak jeg vil lige tænke over det, det vil sige om jeg tør gøre det

Anmeld

10. marts 2011

millesofie

skomat skriver:

tak jeg vil lige tænke over det, det vil sige om jeg tør gøre det

har du ikke et sted du kan overnatte nogle dage efter at du har meldt det så han ikke kan finde dig og nå at køle lidt af

Anmeld

10. marts 2011

skomat

Fisenberg skriver:

har du ikke et sted du kan overnatte nogle dage efter at du har meldt det så han ikke kan finde dig og nå at køle lidt af

jo det har jeg mine forælder, problemet er at han har en have som han opholder sig i og det er ikke mere ind 10 min gå gang fra mig.

og han vil jo også bare sige jeg selv er skyld i det hele, det bliver jo ord mod ord, skal lige snakke med min mor om det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.