skomat skriver:
jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.
kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!
enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.
på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.
mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.
skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?
at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.
er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.
pless hjælp mig.
Du er nødt til at melde det til politiet, også selv om du ikke synes det er så stort. Det betyder meget i forhold til din søn, så vil man nemlig meget nemmere kunne sige, at han kun kan besøge ham under overvåget samvær f.eks.
Hvis ikke der er en politirapport, så er det dit ord mod hans, og det gør det unægeligt meget svært at påvise at han er ustabil.