spyttet og slået på og nu singel!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

skomat

Ranarupta skriver:

Guuud! Jeg bliver så rystet hver gang, jeg læser sådan noget. Og ikke mindst rigtigt ked af, at der er nogle, der bliver behandlet sådan.

Til gengæld synes jeg, at det er meget positivt, at du tager det så flot, at du er blevet single. Nogle gange har pigerne det rigtigt svært med at skulle sige farvel til manden.

Jeg ved intet om proceduren mht. hvordan du beskytter din søn bedst, men jeg vil bestemt lægge kortene på bordet overfor JM og så ville jeg også anmelde det til politiet. Det kan godt være, at du ikke har så mange skrammer, men sådan noget skal meldes.

Stort kram, Karina

mange tak for dine pæne ord, at jeg er singel betyder ikke så meget for mig, for efter han opførelse har jeg ingenting til overs for ham, jo had.

og tager også på skade stuen i dag, så der sker noget i denne sag

men nej det er aldrig sjovt at opleve eller høre om sådan noget, det sker bare for tit at mænden går amok

kan du have en god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

skomat

de-wett skriver:

Hej og en kæmpe  til dig.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig . er blever BANKET OG MISHANDLET for a sige det "pænt". MEN jeg vil ikke have at alle skal læse MIN historie og om hvad jeg gjord . Du er meget velkommen til a skrive en pb til mig hvis du vil vide mere

mange tak og har fuldt ud forståelse at det ikke er alle der skal vide sådan noget

og vil meget gerne skrive til dig, jeg skal lige på skadestuen i dag, så må jeg jo lige se om jeg får overskud til det i dag.

et stort til dig

Anmeld

11. marts 2011

kiwifrugten

Åh er ked af du er gået de ting igennem jeg er selv blevet gennem tæsket i 2 år ved hvordan det er.

Jeg valgte dog at melde ham til politiet og det hjalp ikke for en skid desværre, men godt du tager på skadestuen for så er det jo registreret der og ja sig det til din jm det gør altså også meget. I denne situation skal du tænke på din søn, faren blir nok ikke glad for det men det jo klart, når han høre du har fortalt det til nogen så blir han flov over det og vil gøre alt for de skal tro på ham. Men din sag er jo stærk plus der er en bebs involveret i det :-)

Jeg havde nok ikke ladet mit barn se sin far når han slår og drikker men havde derimod fortalt barnet HVEM hans far er og forklaret ham at han havde et problem når han er gammel nok til det.

Ville bestemt ikke være tryg ved af sku aflevere mit barn til sådan en uanset om han er faren eller ej.

Men snak med din familie om det de kender både dig og ham

ønsker jer alt det bedste knuz herfra

Anmeld

11. marts 2011

kiwilouise

henh01 skriver:

Ej hallo, undskyld jeg lyder lidt hård. Men du SKAL da melde ham. Hvis ikke du melder ham, lukker du jo bare øjnene for at han opføre sig uhensigsmæssigt. Den næste der bliver slået er DIT barn! Du må ikke negligere et så alvorligt problem.!!!

Din x skal da klart have sin straf for at behandle dig og dit ufødte barn sådan!

jeg er fuldstændig enig... hvis han har gjort sådan mod dig så er der jo nok til at melde ham

Anmeld

11. marts 2011

Brams

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

til dig allerførst

Du er nødt til at melde det til politiet, også selv om du ikke synes det er så stort. Det betyder meget i forhold til din søn, så vil man nemlig meget nemmere kunne sige, at han kun kan besøge ham under overvåget samvær f.eks.

Hvis ikke der er en politirapport, så er det dit ord mod hans, og det gør det unægeligt meget svært at påvise at han er ustabil.

Please gør det for din og din søns skyld

Anmeld

11. marts 2011

Rosa

skomat skriver:

mange tak for krammet, men jeg har jo kun små skrammer, ikke nok til at melde ham, syntes jeg ikke, da jeg tror det bliver være med politiet.

og vil jo helst undgå politiet, men kunne jeg ikke forklare det til jm, så hun ved der er et problem med ham?

Først og fremmest et stort knus herfra! Hold da ferie en væmmelig situation at stå i - uanset hvad så er det bare fuldstændigt uacceptabelt og jeg ville være bange for ham hvis det var mig! Godt at det er ovre mellem jer!!!

Hvis du melder det til politiet bliver der skrevet rapport på det, så hvis der opstår lignende situationer med trusler m.m. så står du MEGET stærkere i forhold til retten til din søn hvis det er dokumeneret at du har meldt det. Jeg kan ikke forstå hvis du vælger ikke at melde det - du kunne ende med at fortryde det, det kunne ende med at blive værst for din søn, han er jo tydeligvis ikke rigtig klog 

Jeg håber du vil gøre det alligevel, om ikke for at han kan få sin straf, så for at du har dokumenteret det officielt til senere brug.

Mvh

Rosa

Anmeld

11. marts 2011

henh01

Mullemus86 skriver:

Når du står i sådan en situation er det rigtig svært at melde ham. Man frygter for den konsekvens det har. Han bliver ikke varetægtsfængslet for så "lidt", men bliver muligvis godt gal over at være blevet meldt og defor er du bange for hvilken hævn han evt. kunne finde på at tage..! Ved det er rigtig svært for udenforstående at sætte sig ind i.. Jeg er selv lige brudt ud af et voldeligt forhold.. Og fordi han har slået TS er der intet der siger at han vil slå barnet! Min eks har ALDRIG gjort min søn noget..!Dermed ikke sagt at det ikke skal meldes.. TS står bedst hvis det bliver meldt i forhold til evt. fremtidige problemer med eks'en..

Jeg har lige nøjagtigt stået i samme situation med min datters far!! Jeg ved hvad jeg taler om, og jeg ved at hvis ikke man melder ham, vil hans næste kæreste skulle gennemgå det samme! Jeg fik politi hold mod ham, hvilket ville sige at hver gang han kom og bankede på min dør, kom politiet og kørte ham hjem.

Han skal meldes, uanset hvad! Det er ikke en normal og i orden opførelse og bliver han ikke meldt får han aldrig en skraf for at behandle andre sådan!

Jeg mener det er fuldstændig ansvarsløst ikke at melde en voldelig person, ligeså vel det er ansvarsløst at se en spiritus forvirket sætte sig i en bil - uden at reagere. Det er vores ansvar at passe på hinanden!

Anmeld

11. marts 2011

de-wett

skomat skriver:

mange tak og har fuldt ud forståelse at det ikke er alle der skal vide sådan noget

og vil meget gerne skrive til dig, jeg skal lige på skadestuen i dag, så må jeg jo lige se om jeg får overskud til det i dag.

et stort til dig

det er bare helt okay

godt du tager på skadestuen og få det tjekket også bliver det også registreret

Anmeld

11. marts 2011

Lou87

skomat skriver:

jeg er gravid i 17 uge, og kæresten smuttet i går, men lige inden han var ude af døre, skulle jeg da lige have tur.

kvælertag, slået og spyttet på var det han syntes jeg fortjente, og trusler om slag i maven, det er jo flot af baby far!!

enlig fortjener han ikke at have kontakt med baby når han er født, også fordi han også drikker, men jeg vil heller ikke forbyde ham kontakten med sin søn, da min søn også skal vide han har en far.

på en måde er jeg lettet over han smuttet, men også ked af det ikke gik imellem os.

mit spørgsmål er nok mest, hvordan beskytter jeg min søn, når faren skal have ham, jeg kan jo ikke stole på han ikke drikker når han har ham.

skal jeg oplyse det til jm eller andre, om hvad han kan finde på, eller skal jeg holde det for mig selv?

at være alene mor skal jeg nok klare, har total opbakning fra min familie og venner, men jeg er bange for det psykisk pres for min x kæreste.

er jeg helt i syv sind og ved ikke hvordan jeg skal forholde mig.

pless hjælp mig.

Puhaaa.. din stakkel!
Må ikk være en sjov sitution og sidde i, hvorend jeg slet ikk ka forstå man kan være ked af og slippe for sådan et røvhul

Men jeg ville BESTEMT opfordre dig til og snakke med jordmor om det som nok kan hjælpe dig med hvilken vej du så skal gå for at være mest sikker! ..
Det er ihvertfald efter min mening det mest ansvarsfulde du kan gøre - andet ka du ikk byde dit ufødte barn! For hvis nu barnet ikk lige er som faderen ønsker.. så får han vel også bare tæsk!?
Og de bette små ka jo altså ikk tåle meget

Så fortæl om det og få hjælp - evt gå til din rådgiver på kommunen. Det er helt sikkert noget overvåget samvær jeg ville mene var på sin plads i dette tilfælde med faderen.

Og selvom du sikkert ikk forstår det lige nu, så er det det rette du gør for dig og dit barn! Held og lykke

Anmeld

11. marts 2011

Isabella_mor

jeg havde fisme godtnok ikke turdet at overlade mit barn til en voldelig dranker. om det så var mit barns far eller ej.!!

det er sgu ikke optimalt...

meld dog idioten til politiet. ellers vil kommunen og amtet måske ikke tro på dig når du så en dag kommer og fortæller om faren..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.