Vi mangler en klapvogn til vores ferie ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

tazz

Vi købte en meget billig paraplyklapvogn med Peter Plys på. Den holdt til adskillige flyveture, bjerg- og gruskørsel - og endda til, at min veninde arvede den som rejseklapvogn da Anna blev for stor til klapvognskørsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Swerg

tazz skriver:

Vi købte en meget billig paraplyklapvogn med Peter Plys på. Den holdt til adskillige flyveture, bjerg- og gruskørsel - og endda til, at min veninde arvede den som rejseklapvogn da Anna blev for stor til klapvognskørsel.

Det er lige netop sådan en vi har brug for ..

Ih altså !

Anmeld

12. marts 2011

nilletøz

Elias<3 skriver:

Undskyld jeg stiller så mange krav, men kan du evt. ligge et billede ind ???

Ja kan jeg godt, hvis du kan vente til mandag, så skal jeg nok se om jeg kan finde den i vores kælder!

Anmeld

13. marts 2011

Swerg

nilletøz skriver:

Ja kan jeg godt, hvis du kan vente til mandag, så skal jeg nok se om jeg kan finde den i vores kælder!

Anmeld

13. marts 2011

PernilleB

Elias<3 skriver:

Tak ! : )

Vil prøve at kigge i harald nyborg.. Og ja, du har nemlig ret i at den skal være billig.. Tænk nu hvis den gik i stykker, det vlle være ih og åh SÅ surt

Jeg har den fra harald nyborg til salg... og den koster 400 hos mig og er helt ny... men da jeg har en pige vil jeg ikk bruge den til hende... hvis du er interesseret..??

Anmeld

13. marts 2011

Mig med maven

Vi havde vores barnevogn med i sommers, den blev forsvarligt pakket ind i lufthavnen, og der var ikke en eneste skamme på den da vi pakkede den ud. Det var også fedt at have den med, da baby kunne ligge og sove i den, og der var god plads og en masse skygge!

Anmeld

14. marts 2011

nilletøz

Elias<3 skriver:

Undskyld jeg stiller så mange krav, men kan du evt. ligge et billede ind ???

Så fant jeg lige klapvogn frem, og her så er billederne... 

Har taget lidt forskelligt til dig!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. marts 2011

Swerg

Smider lige en PB !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.