Vi mangler en klapvogn til vores ferie ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Lusi

Elias<3 skriver:

Hvor lang tid siden er det ??

Tror da lige jeg lurer Jysk' online shop

Uh det er et års tid siden, men har altså set dem flere gange både før og efter.. Det er med Peter plys.. Kan jo så være de skifter mærker, alt efter hva der lige er populært..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Swerg

Lykke86 skriver:

Uh det er et års tid siden, men har altså set dem flere gange både før og efter.. Det er med Peter plys.. Kan jo så være de skifter mærker, alt efter hva der lige er populært..

Peter plys er sååå sødt

Er bange for at de er total udgået Øv

Anmeld

10. marts 2011

Fines mor

Et år gjorte jeg det, at jeg fandt en billig billig klapvogn på gul og gratis, som vi tog med til Tyrkiet. Da vi skule hjem gav vi den til de lokale, som blev ellevilde for vognen :-)) Så prøv at se om ikke du kan finde en til en god billg pris.

Anmeld

10. marts 2011

Dot D

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Nøj, jeg håååber at i kan hjælpe mig

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Vi havde det lige sådan, så vi købte den fra Harald Nyborg, mener vi gav 500 kr, den har nu været med i Tyrkiet to gange og den er bare god, ikke helt som vores Emmaljunga, men faktisk ret lig, så den kan jeg godt anbefale til en flyvetur

Og god tur, når den tid kommer

Anmeld

10. marts 2011

nilletøz

Elias<3 skriver:

hvordan tung ?

Hvor bor du henne i landet, og hvad skal du ha for sådan en ??

Ja hvordan skal jeg forklare det? Synes man skal skubbe den frem, men det kan være det er fordi jeg er vant til en der er så lidt..

Jeg bor på Amager-tæt ved Fields...

Du kan få den for en 50kr..

Du er velkommen til at komme ud og se den...

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

Elias<3 skriver:

Peter plys er sååå sødt

Er bange for at de er total udgået Øv

Hm øv.. Men ved ik rigtig om de virkelig udgår helt.. Tror mere de bare har perioder hvor de har dem. Og det samme med Harald Nyborg. Der var vi nemlig først ved at købe en, men de fattede hat i den forretning, så jeg blev stædig og gik, og endte så altså med vi købte den billigere i jysk.. Så måske man kan undersøge om hvornår de får klapvogne hjem igen..

Anmeld

11. marts 2011

Swerg

nilletøz skriver:

Ja hvordan skal jeg forklare det? Synes man skal skubbe den frem, men det kan være det er fordi jeg er vant til en der er så lidt..

Jeg bor på Amager-tæt ved Fields...

Du kan få den for en 50kr..

Du er velkommen til at komme ud og se den...

Undskyld jeg stiller så mange krav, men kan du evt. ligge et billede ind ???

Anmeld

11. marts 2011

Swerg

Lykke86 skriver:

Hm øv.. Men ved ik rigtig om de virkelig udgår helt.. Tror mere de bare har perioder hvor de har dem. Og det samme med Harald Nyborg. Der var vi nemlig først ved at købe en, men de fattede hat i den forretning, så jeg blev stædig og gik, og endte så altså med vi købte den billigere i jysk.. Så måske man kan undersøge om hvornår de får klapvogne hjem igen..

Jeg har luret den fra harald nyborg, den er ret fin ..

Men jeg må lige prøve at ringe til Jysk her senere

Anmeld

11. marts 2011

Lunae

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Nøj, jeg håååber at i kan hjælpe mig

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Jeg har lige købt en 3 år gammel teutonia mistral, som kan alt det du søger! Den er 3 år gammel og gav 650 kr! Kig på dba, der er masser!

Anmeld

11. marts 2011

Swerg

Lunae skriver:

Jeg har lige købt en 3 år gammel teutonia mistral, som kan alt det du søger! Den er 3 år gammel og gav 650 kr! Kig på dba, der er masser!

Tak !! Det prøver jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.