Vi mangler en klapvogn til vores ferie ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.431 visninger
47 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

Swerg

Hej Piger !

Nøj, jeg håååber at i kan hjælpe mig

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Fam. Madsen

jeg ved at harald nyborg har en billig klapvogn men hvor godt den er ved jeg ikke. men tænker lidt at det var beder med en billig vogn end en dyr. da jeg har hørt fra mange at deres klapvogn tit går i stykker på vej i flyet. 

men er der mon ikk også mulighed for din mor kan købe en klapvogn til jer der nede inden i kommer der ned så i ikke skal have en med der ned bare en tanke.

god rejse og tro ikk man ikk er misundlig

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

Fam. Madsen skriver:

jeg ved at harald nyborg har en billig klapvogn men hvor godt den er ved jeg ikke. men tænker lidt at det var beder med en billig vogn end en dyr. da jeg har hørt fra mange at deres klapvogn tit går i stykker på vej i flyet. 

men er der mon ikk også mulighed for din mor kan købe en klapvogn til jer der nede inden i kommer der ned så i ikke skal have en med der ned bare en tanke.

god rejse og tro ikk man ikk er misundlig

Tak ! : )

Vil prøve at kigge i harald nyborg.. Og ja, du har nemlig ret i at den skal være billig.. Tænk nu hvis den gik i stykker, det vlle være ih og åh SÅ surt

Anmeld

10. marts 2011

Manakauapo

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Lej en dernede! Mener min søster gav ca. 10 EUR for at leje en paraplyklapvogn i 7 dage. Bare henvend jer i hotellets reception

Anmeld

10. marts 2011

nilletøz

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Kæmpe knus fra Os !

Jeg har stående som jeg ikk bruger. Jeg kan ikk gå med den, synes den er tung. Men måske du kan.?

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Kæmpe knus fra Os !

Har ellers en fin paraplyklapvogn til salg... MEN den er rød

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

nilletøz skriver:

Jeg har stående som jeg ikk bruger. Jeg kan ikk gå med den, synes den er tung. Men måske du kan.?

hvordan tung ?

Hvor bor du henne i landet, og hvad skal du ha for sådan en ??

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

mamax3 skriver:

Har ellers en fin paraplyklapvogn til salg... MEN den er rød

Tjaah , rød .. He he . hvad skal du have for den ?

Knus

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

Valkyrien skriver:

Lej en dernede! Mener min søster gav ca. 10 EUR for at leje en paraplyklapvogn i 7 dage. Bare henvend jer i hotellets reception

Ej ! Lyder da godt , men kan man det på alle hoteller ?

Anmeld

10. marts 2011

mamax3

Elias<3 skriver:

Tjaah , rød .. He he . hvad skal du have for den ?

Knus

200 men den ska hentes i odense...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.