Vi mangler en klapvogn til vores ferie ! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Swerg

mamax3 skriver:

200 men den ska hentes i odense...

Ej hvor er det bare ærgeligt .. Farven er intet problem, men jeg bor i københavn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

mamax3

Elias<3 skriver:

Ej hvor er det bare ærgeligt .. Farven er intet problem, men jeg bor i københavn

øv øv... gls tager 110 for forsendelse... og så løber det jo lidt op. Den ka ellers ligges helt ned og så der såen en pude med... 

Anmeld

10. marts 2011

Lusi

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Nøj, jeg håååber at i kan hjælpe mig

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Vi købte en til samme lejlighed, i jysk sengetøjslager, til 350 kr. Den kan ligges helt ned og der er fin kaleshe på, som jeg synes var uundværligt i bagende sol.. Til de penge, synes vi bestemt den var et hit..

Anmeld

10. marts 2011

millesofie

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Min bror, jeg og min søn Elias skal til Gran Canaria i slutningen af denne måned, ned og besøge min mor og stedfar  ..

Elias er snart 6 måneder (d. 22. marts) Og jeg nægter simpelthen at få smadret vores barnevogn, den er iøvrigt også for stor og varm at have med

Vi mangler en klapvogn der helst kan ligges ned, og kan klare en del ture op og ned ''af bakke'' Er det noget i ligger inde med, som ikke bruger, eller kan man evt. leje en et sted ??

Kæmpe knus fra Os !

Jeg har den her

det er en sliver cross paply klapvogn total retro fra 1980'erne

sædet kan vendes begge veje og den er god solid i stål

den klappes fladt ned så det bliver en flad firkant, jeg har lånt den ud  til min venninde engang de skulle ud at flyve

men den er i ok fin stand fejler intet men lidt beskidt men betrækket kan vaskes

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

Fisenberg skriver:

Jeg har den her

det er en sliver cross paply klapvogn total retro fra 1980'erne

sædet kan vendes begge veje og den er god solid i stål

den klappes fladt ned så det bliver en flad firkant, jeg har lånt den ud  til min venninde engang de skulle ud at flyve

men den er i ok fin stand fejler intet men lidt beskidt men betrækket kan vaskes

Fancy !

Ja den er godt nok retro Søger nok mere noget som ikke er så ''gennemsigtigt''  

Ellers tusinde tak ! Den lyder meget solid

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

Lykke86 skriver:

Vi købte en til samme lejlighed, i jysk sengetøjslager, til 350 kr. Den kan ligges helt ned og der er fin kaleshe på, som jeg synes var uundværligt i bagende sol.. Til de penge, synes vi bestemt den var et hit..

Hvor lang tid siden er det ??

Tror da lige jeg lurer Jysk' online shop

Anmeld

10. marts 2011

Swerg

mamax3 skriver:

øv øv... gls tager 110 for forsendelse... og så løber det jo lidt op. Den ka ellers ligges helt ned og så der såen en pude med... 

Ja det er også en slags penge

Jeg kigger lige på det, håber jeg jeg må vende tilbage hvis der ikke er andre alternativer ?

Anmeld

10. marts 2011

Mor-til-asta-09

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Kæmpe knus fra Os !

Vi købte en i ønskebørn.. mener "kun" vi gav 700 for den, og den passede perfekt til gran canarie.. var nemlig også der vi var henne

Den kan ligges i ryggen... Kan være du skal tjekke der... og rigtig nem og slå sammen

Anmeld

10. marts 2011

tinasmor

Elias<3 skriver:

Hej Piger !

Kæmpe knus fra Os !

Da vi rejste med Star Tour i januar kunne man leje en klapvogn på hotellet/lejlighedskomplekset. Jeg fandt kun ud af det da jeg ringede (de havde ikke informeret om det) og man skulle bestille hjemme fra. Måske du kan høre dit rejse selskab om det også er noget de har.

Anmeld

10. marts 2011

kamtok

Jeg kan ikke hjælpe med en klapvogn, men kan på det varmeste anbefale at leje en airshell til klapvognen. Det er en hard-case som beskytter den under rejsen. Man henter den i lufthavnen og afleverer den der igen når man kommer hjem. Det er sk... smart 

Tjek det ud på www.airshells.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.