Hvilken slags tatovering har i med jeres børn? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Bigmamma

Jeg skal ha lavet en rose på det ene skulderblad men Lauras navn under, og så har jeg en tus på lænden og over den skal jeg ha lavet et hjerte hvor der indeni skal stå D+K=L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Hailiesmom11

Jeg skal have lavet min datters navn og fødselsdato når hun kommer ud. Den skal sidde lige på ribbenene så utroligt følsomt sted, hvordan den bliver ved jeg ikke helt endnu

Anmeld

11. marts 2011

qp

Jeg har min søns navn og fødselsdato på min arm hvorefter følgende tekst fremgår:

"If ever a day goes by when I don't tell you that I love you, may never a moment go by without you knowing that I do" .....

Teksten er jo ikke så synlig her ( fødselsdatoen er b.la blevet skjult i "dette offentlige medie") -  men man fornemmer nok lidt hvordan den ser ud

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

Bryndis

snøvsen skriver:

jeg har mine børns navne tatoveret på foden. De er begge født i jomfruens tegn, så den er lavet som baggrundsskygge og så står deres navne ovenpå.

Puha gjorde det ikke ondt?

Anmeld

11. marts 2011

Frøken Sørensen

Jeg har min søns navn øverste oppe på ryggen/lige nedenunder nakken!

Min kæreste har det på ribbene, sammen med sønnikes fødselsdagsdato!

Har vedhæftet billeder af begge!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. marts 2011

Bryndis

Wulffi89 skriver:

Jeg skal have lavet min datters navn og fødselsdato når hun kommer ud. Den skal sidde lige på ribbenene så utroligt følsomt sted, hvordan den bliver ved jeg ikke helt endnu

Jeg har også en på ribbenene og det er et lidt følsomt sted men ikke så slemt som jeg havde forventet Syns den på anklen gjorde mere ondt.

Anmeld

11. marts 2011

Bryndis

Gitte85 skriver:

Jeg har min søns navn øverste oppe på ryggen/lige nedenunder nakken!

Min kæreste har det på ribbene, sammen med sønnikes fødselsdagsdato!

Har vedhæftet billeder af begge!

Hold da op de er flotte Og det er da et godt sted du har din.
Hvad gør kæresten hvis i skal have en lille en mere? Det er noget af en tatovering og få

Anmeld

11. marts 2011

Frøken Sørensen

Bryndis skriver:

Hold da op de er flotte Og det er da et godt sted du har din.
Hvad gør kæresten hvis i skal have en lille en mere? Det er noget af en tatovering og få

Tak, vi er også rigtig glade for dem

Hehe, det er der mange der har spurgt om... Og det var faktisk planen det bare skulle være ved siden af eller på den anden side, men han synes det gjorde pokkers ondt (og han er ellers rigtig hardcore)... Så han tvivler lidt

Jeg er super glad for hvor min sidder. Jeg går ikke så meget op i at man selv skulle kunne se den. For mig er det mere betydningen af at jeg bære min dejlige søns navn!  

Anmeld

11. marts 2011

Bryndis

Gitte85 skriver:

Tak, vi er også rigtig glade for dem

Hehe, det er der mange der har spurgt om... Og det var faktisk planen det bare skulle være ved siden af eller på den anden side, men han synes det gjorde pokkers ondt (og han er ellers rigtig hardcore)... Så han tvivler lidt

Jeg er super glad for hvor min sidder. Jeg går ikke så meget op i at man selv skulle kunne se den. For mig er det mere betydningen af at jeg bære min dejlige søns navn!  

Hehe jeg kan godt forstå han tvivler. Det er et noget følsomt sted og især når den er så stor Jeg har selv en på ribbenene men den er slet slet ikke så stor så jeg syns ikke det var så slemt

Nej hvis man selv skulle kunne se sine tatoveringer hele tiden så kunne man kun få dem på armene.

Anmeld

11. marts 2011

Frøken Sørensen

Bryndis skriver:

Hehe jeg kan godt forstå han tvivler. Det er et noget følsomt sted og især når den er så stor Jeg har selv en på ribbenene men den er slet slet ikke så stor så jeg syns ikke det var så slemt

Nej hvis man selv skulle kunne se sine tatoveringer hele tiden så kunne man kun få dem på armene.

Ja han lå også 3 timer... Og det er jo ikke en gang fordi det er længe, men lige det sted er der jo ikke rigtig noget fedt der tager den værste smerte!

Ja og når vi får flere børn, kan jeg bare fortsætter med at få navnene nedenunder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.