Hvilken slags tatovering har i med jeres børn? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

LotteGabriella

Bryndis skriver:

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig en tatovering med mine drenges navne og fødselsdag men jeg har bare ingen idé om hvor den skal være og hvordan den skal se ud.

Nogen der vil give lidt inspiration med evt. nogle billeder?

Jeg har min datters initialer på ydersiden af venstre ben, over anklen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Vingummien

Jeg har min søns navn nede ved anklen, lille og simpel. Og så skal jeg have dato på her engang når der er penge til det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

LotteGabriella

LilyMarleen skriver:

Der hvor der står tekst på denne tegning, der skal der stå min søns navn

den ligner sjovt nok en tatovering jeg fandt på  en amerikansk hjemmeside, som jeg ville ha' haft (også med navn), indtil jeg fandt ud af hvad den kostede

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

Bryndis skriver:

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig en tatovering med mine drenges navne og fødselsdag men jeg har bare ingen idé om hvor den skal være og hvordan den skal se ud.

Nogen der vil give lidt inspiration med evt. nogle billeder?

Jeg skal have for niece til sommer. Det bliver på højre underarm (læs: ikke armhulen, som flere har troet nu), da min venstre overarm er tatoveret. Hendes navn skal stå på græsk på siden af håndleddet, skråt. Det er meget svært at forklare - min søster har et billede af det vi har tegnet.

Derudover kommer der til at være et mønster omkring, som passer til den på venstre overarm, så jeg ikke kommer tilat ligne en cirkusklovn. 

Jeg har gået efter noget originalt, jeg er ikke en til de der kliché tatoveringer. Og så skal den være i sort/hvid.

Anmeld

10. marts 2011

LilyMarleen

LotteGabriella skriver:

den ligner sjovt nok en tatovering jeg fandt på  en amerikansk hjemmeside, som jeg ville ha' haft (også med navn), indtil jeg fandt ud af hvad den kostede

Ja det er da godt nok lidt pudsigt, for jeg har fået den tegnet specielt til mig

Anmeld

10. marts 2011

bonanza

Jeg har 2 blomster (japansk kirsebær blomst ) kun hovderne lige bag mit højre øre som står for mine 2 piger :-) de er mine blomster

Anmeld

11. marts 2011

LotteGabriella

LilyMarleen skriver:

Ja det er da godt nok lidt pudsigt, for jeg har fået den tegnet specielt til mig

jeg prøver lige at finde den, så kan du se den

Anmeld

11. marts 2011

LilyMarleen

11. marts 2011

snøvsen

jeg har mine børns navne tatoveret på foden. De er begge født i jomfruens tegn, så den er lavet som baggrundsskygge og så står deres navne ovenpå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.