Hvilken slags tatovering har i med jeres børn? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

Frøken Sørensen

Henriette1976 skriver:

Jeg har siden 97 ville have en tato og siden 2000 pga min 1 barn/søn/benjamin have hans navn og fødselsdato 24-01-01.

Det sammen med min datter/Victoriafra  13-08- 2006 og nu Tobias 23-12-2010

MEN HVED IKKE OM JEG TØRRRRRRRR NOGLE SIGER DET GØR MEGA ONDT ANDRE SIGER LIDT ONDT OG NOGLE SIGER DET KLILLER/LIDT ONDT.

Hva syntes i gør det ondt af H til.......

Henriette

Det kommer jo også an på hvor ens smertegrænse går til og hvor du skal have den lavet  Så det er jo forskelligt fra person til person.

Jeg har f.eks. en veninde der skulle have lavet to små bogstaver på håndled... Det tog over en time fordi hun slet ikke kunne holde det ud. Jeg måtte holde hende i hånden hele tiden og der blev holdt adskille pauser undervejs.

En anden veninde har en op af hele underarmen og hun sad i snart 3 timer og hun synes ikke det gjorde ondt overhovedet.

Så sæt dig for hvor du vil ha den og så få en god snak med tatovøren, så du føler dig tryg og godt informeret. Sørg for at få spist og drukket - tag en cola eller lignende med.... Det er ikke så slemt som nogle folk siger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

snøvsen

Bryndis skriver:

Puha gjorde det ikke ondt?

Det gjorde ikke specielt mere ondt end de andre jeg har fået lavet. De sidder på anklen og lige imellem skulderbladene. Jeg har altid synes, at det gør pisse ondt  og få dem ridset op, men når de begynder at fylde ud med farve, så går det fint.

Anmeld

27. april 2011

anmaj

Henriette1976 skriver:

Jeg har siden 97 ville have en tato og siden 2000 pga min 1 barn/søn/benjamin have hans navn og fødselsdato 24-01-01.

Det sammen med min datter/Victoriafra  13-08- 2006 og nu Tobias 23-12-2010

MEN HVED IKKE OM JEG TØRRRRRRRR NOGLE SIGER DET GØR MEGA ONDT ANDRE SIGER LIDT ONDT OG NOGLE SIGER DET KLILLER/LIDT ONDT.

Hva syntes i gør det ondt af H til.......

Henriette

jeg tror altså det kommer meget an på hvem man er som person og endnu mere hvor tattoveringen skal være.

Jeg har en tattovering på læggen (på siden -ikke bagpå) og jeg blev nødt til at spørge tattovøren om det ikke var meningen det skulle gøre ondt ...

men tror ryg og andre tyndhudede områder gør meget ondt og jeg ser heller ikke frem til når jeg engang skal have lavet en igen.. for det bliver nok nede på foden..

Anmeld

27. april 2011

Lillefe

hmm.. ja jeg ville også gerne have en med mine børn.. og nu kom jeg lige i tanke om hvad jeg gerne vil have!! weeeeee..

Anmeld

8. november 2012

Alice85

Jeg har lige fået denne med min datters navn og fødselsdag på højre skulder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2012

nilletøz

Her er min...

Den betyder så meget for mig, det er min første tus...

Nu skal jeg bare have lavet en hvor der skal stå Zilas

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.