Hvilken slags tatovering har i med jeres børn? Og hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

blomst84

SØS skriver:

Ingen - sorry, men jeg synes det er ret kikset...

Selvfølgelig må du have din egen mening, men TS spørger ikke om hvad folk syntes om tatoveringer, men søger inspiration til en tatovering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

CarinaSB

frk Jensen skriver:

Det er jo lidt søøøødt

Jaaaa .. Patrick var os helt vild med at skulle kysse Noah igår ..  men ikk om Noah ville finde sig i det .. NIX han skulle bare ikke kysses på .. Så han satte sig henne i et hjørne og var pige sur .. griner ... 

Anmeld

10. marts 2011

LinLin

Jeg vil gerne have skrevet Adam og David på hebraisk (da det jo er hebraiske navne ) og har fået hjælp af Alexis herindefra til at skrive det

Men helt præcist hvor og hvordan det skal "sættes op" ved jeg ikke... Tænker umiddelbart ankelen og så bare over hinanden (det er tre bogstaver i hvert navn) - men er i tænkeboks  

Anmeld

10. marts 2011

LinLin

SØS skriver:

Ingen - sorry, men jeg synes det er ret kikset...

Så behøver du jo ikke svare

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

Bryndis skriver:

Ja det er rigtig øv når man ikke kan se den og når håret altid dækker nakken.

Det er rigtigt... Hmm.. en masse tude creme på foden, og så få den lavet der...

Anmeld

10. marts 2011

frk Jensen

CarinaSB skriver:

Jaaaa .. Patrick var os helt vild med at skulle kysse Noah igår ..  men ikk om Noah ville finde sig i det .. NIX han skulle bare ikke kysses på .. Så han satte sig henne i et hjørne og var pige sur .. griner ... 

hehe... Marcus er en lille kyssetrold.. Men kun hans moar

Anmeld

10. marts 2011

Musen5

Jeg har denne her med min datters navn LIV ned af ryggen

Og så har jeg denne her med de 3 "stores" forbogstaver... Liv, Benjamin og Gabriel. (Leah passer heldigvis oxo ind i)

/Mette 20+4

Anmeld

10. marts 2011

Mortil3på3og6

Har denne med min datters navn Lilje og hendes fødsels dato:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jamen I har helt ret . Jeg kom ikke med nogen inspiration til navnetatoveringer, så skulle nok have ladet være med at svare. Håber I alle er/bliver glade for jeres tatoos.

Line.

Anmeld

10. marts 2011

Tanja84

Følger lige lidt med her, da jeg selv gerne vil have lavet en tatovering for Emma og evt. min mand.

Det er rigtig  vigtigt for mig, at der ligeledes kommer et tegn af en eller andet art med i, som også symboliserer hendes tvillingebror

Samt skal man kunne bygge videre på den, så vores næste barn ligeledes kan blive en del af den.

Men er bare helt tom for ideer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.