Bekymret mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

3rollinger

Ej hvor skønt. Jeg er jo desværre allerede helt ude  i fremtiden. Er så bange for at få en lille søn der får problemer med at tage på.

Voksede hun så som hun skulle dagene og ugerne efter?

Hun voksede og tog rigtig fint paa helt fra foerste dag. Det var min krop der havde vaeret noget i vejen med og ikke hende. Jeg har senere faaet en datter til hvor der skete nogenlunde det samme, men da var vi bare forberedte. Har ogsaa faaet en soen, hvor graviditet og foedsel til gengaeld var helt normale (og han var den midterste).

Her var hun ikke ret gammel og du kan se at hun manglede hverken vaegt eller temperament . Ikke at hun er tyk, men helt normal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

camillakrath

3rollinger skriver:

Hun tog rigtig fint paa helt fra foerste dag. Det var min krop der havde vaeret noget i vejen med og ikke hende.

Her var hun ikke ret gammel og du kan se at hun manglede hverken vaegt eller temperament . Ikke at hun er tyk, men helt normal.

Ej hvor er hun bare fin. Man kan godt se at hun ikke har meget fedt, eller hvad man siger. Men hvor er hun bare skøn!

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

Heise skriver:

der blev holdt øje med hende fra uge 26.... hun startede med at være 21% under normalen og så kom hun op på 15%.... men stadig lille var hun... men fulgte sin egen kurve. Alle mine børn var små ved fødslen, så jeg får bare ikke store babyer.

Det skal nok gå - men rigtigt som en anden skrev: slap af og pas på dig selv

Hvor skønt at høre. Så krydser jeg også fingre for at jeg bare får små børn!

Anmeld

10. marts 2011

3rollinger

camillakrath skriver:

Ej hvor er hun bare fin. Man kan godt se at hun ikke har meget fedt, eller hvad man siger. Men hvor er hun bare skøn!

Tak skal du have.

Du skal se, det skal nok gaa ligesaa godt med din bebs ogsaa. Men selvfoelgelig kan du ikke lade vaere at bekymre dig nu, det er helt normalt. Selv naar man ikke faar en besked som du har faaet.

Knus 

Anmeld

10. marts 2011

Tulle28

camillakrath skriver:

Jamen skal til kontrol ved jordmoder om en uge. Og så til scanning igen om 3 uger. Og derimellem har jeg også en lægeundersøgelse. Så der er nok der holder øje med ham indtil kontrolscanning igen. Det giver også bare rigtig meget tryghed.

Jamen når du nu ved at der bliver holdt så meget øje de næste par uger, så synes jeg også bare at du skal prøve at slappe så meget af, som du overhovedet kan - smæk benene op og få set en masse TV og læs nogle gode bøger (eller hvad du nu kan lide) og spis rigtig godt. Jeg er sikker på at alt er OK 

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

3rollinger skriver:

Tak skal du have.

Du skal se, det skal nok gaa ligesaa godt med din bebs ogsaa. Men selvfoelgelig kan du ikke lade vaere at bekymre dig nu, det er helt normalt. Selv naar man ikke faar en besked som du har faaet.

Knus 

Det var rigtig dejligt at se din lille pige med masser af temperament. ¨

Tak for de beroligende ord

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

Tulle28 skriver:

Jamen når du nu ved at der bliver holdt så meget øje de næste par uger, så synes jeg også bare at du skal prøve at slappe så meget af, som du overhovedet kan - smæk benene op og få set en masse TV og læs nogle gode bøger (eller hvad du nu kan lide) og spis rigtig godt. Jeg er sikker på at alt er OK 

Har faktisk lige hevet dynen med ind i stuen og tændt for tv'et. Og så vil jeg ellers bare prøve med et positivt og afslappet sind!

Anmeld

10. marts 2011

AnneBJ

camillakrath skriver:

Tror altså virkelig jeg vil prøve at tage den meget med ro så. Og forkæle os lidt. Jeg er som sagt også rigtig træt hele tiden og har lige været syg også. Så det er nok tiltrængt.

Jeg synes jeg spiser mere end jeg plejer. Altså før min graviditet. Men det er som om det ikke rigtig hjælper!¨

Hvad plejer du at lave når du skal slappe af og sådan?

Jeg ser rigtig, rigtig meget fjernsyn Læser bøger, hører musik, eller sidder med den bærbare og surfer herinde og spiller på komogvind og lignende... Det bliver hurtigt trivielt, men der er jo et godt formål

Anmeld

10. marts 2011

camillakrath

AnneBJ skriver:

Jeg ser rigtig, rigtig meget fjernsyn Læser bøger, hører musik, eller sidder med den bærbare og surfer herinde og spiller på komogvind og lignende... Det bliver hurtigt trivielt, men der er jo et godt formål

Pyt med om det blir trivielt. Det er jo bare en periode

Tror jeg vil melde mig ind i din klub så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.