camillakrath skriver:
Okay. Havde hun det fint under fødslen? Og hvad med bagefter? Undskyld jeg spørger sådan 
Så altså det hjalp med afslapning for dig? For er jo virkelig villig til at gøre alt bare det hjælper ham lidt. Vi har haft flytning for nogen uger siden og der har været en del projekter jo. Og så har jeg haft ufattelig mange smerter pga mit bækken, så har været på krykker og har ikke kunne rejse mig selv fx. Måske har det stresset ham.
De har slet ikke snakket om hvorfor. Tror slet ikke rigtig de har nået at vende det, da de første opdagede det idag til almindelig scanning på sygehuset.
Du maa spoerge om alt det du vil.
Det havde hun faktisk ikke helt. Men det var ikke kun pga vaegten. Da de opdagede 2. gang at hun ikke havde taget paa og faktisk havde tabt sig (og da jeg jo var i uge 39) saa valgte de at saette foedslen igang dagen efter, ogsaa pga manglende fostervand.
Det gik saadan set fint, jeg laa med en masse veer, men udvidede mig ikke saa hurtig. Saa gav de mig vestimulerende drop, og det har ingen af mine boern kunne taale (heller ikke ham som var alm af vaegt og blev foedt normalt), saa jeg fik et akut kejsersnit. En del af grunde har jo nok vaeret at hun var en smule svag pga vaegttab, men altsaa ogsaa fordi hendes hjerterytme dykkede ved droppet (saa vidt jeg ved. Her i Spanien informerer laegerne ikke saa meget).
Men da jeg vaagnede op efter kejsersnittet en time senere og saa hende, var hun helt perfekt og havde det godt. Hun var sulten og havde slet ikke nok i den smule maelk der kommer ud i starten.
Men det bedste af det hele var at da hun foerst var ude, saa kunne jeg helt styre hvor meget og hvor lidt hun spiste og der har aldrig vaeret noget problem siden. Hun har altid taget fint paa.
Anmeld