har selv det samme problem.. Jeg fik hjælp af banken til at komme ud af RKI (beløbet var ikke stort og jeg har altid betalt af på mit lån dernede uden problemer), grunden til jeg var røget i RKI var fordi jeg havde brugt så mange penge nogle måneder i træk at jeg faktisk ikke havde til min husleje.. Så til sidst var min gæld så stor alle vegne at jeg ikke kunne se nogen anden udvej end stoppe med at betale af på de mindre ting og havnede jo derfor i RKI.. Jeg er ude af RKI den dag idag, men har stadig et forbrugslån på knap 50.000kr i banken som jeg betaler af på, og de penge mangler vi faktisk i hverdagen, det er nemlig lige præcis de penge der gør at jeg er tvunget ud i at have et su lån.. :/
Mit råd er tænk dig om, gå ned i banken og bed dem om at tage dit dankort og bed dem så om et mastercard debit, for det kan du nemlig ikke hæve over på.. derved lærer du hurtigt hvor mange penge du kan tillade dig at bruge på hvad, og dernæst så søg professionel hjælp hurtigst muligt, for der er en dybere grund til at du ikke kan lade være med at bruge penge.. Min grund fandt vi ud afvar fordi jeg var blevet seksuelt misbrugt da jeg var barn og jeg var blevet omsorgssvigtet af mine forældre hele min barndom, så det kompenserede jeg for ved rejser og shopping.. Det skal siges at jeg kun bliver 22 år i år, og det tog mig altså under et år at skabe en gæld på over 100.000kr og det var ovenikøbet imens jeg var på su..
Anmeld