louise4060 skriver:
altså grunden til du blir ringet op så tit er bare fordi du kommer på listerne..
Det er jo ikke fordi at de sidder og tænker.. Hmm hende der prøver vi lige igen og igen indtil hun siger ja.
Hemmeligt nr er for at mennesker ikke ringer og går amok.
Det er jo ikke sælgernes skyld, det er jo bare deres arbejde.. og mange er jo rent provisions lønnet - og de kæmper altså en kamp for at få tjent deres penge.
Har selv arbejdet som tlf. sælger og det er BENHÅRDT! Forestil dig at du sidder i 8 timer hverdag og ringer til ca 100 mennesker.. og måske 1 gang sælger du noget på den dag?
Det er faktisk dybt frustrende.. specielt hvis man får en sur mokke i røret der skaber sig åndsvagt.. det er ikke sælgerne der vælger hvem de skal ringe til 
Har også siddet som sælger..
Men tro mig - jeg hader dem selv.. ! 
Jeg synes sku de er for meget nogen af dem - de fatter virkelig ikk et nej.. og det er heller ikk OK!
Min kæreste er to dage i træk blevet ringet op af telia sælgere som første dag fandt ud af gennem ellers længere samtale at de ikk ku gøre det billigere eller bedre.. Men det "troede" sælgeren næste dag ikke på og blev VED og VED.. Hvor DUM kan man være altså!
Så forstår godt TS - nogen er virkelig for meget..
Også dem som står på gaden.. ! Puhaa kan blive helt hidsig hvis de prakker mig noget på når jeg har sagt nej.. Så smækker jeg enten på eller går! 
Anmeld