Telefon sælgere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
TbCp skriver:

Det har jeg Inde i gågaden en der ville have mig til at skifte El-selskab mener jeg.. "Vi bruger ikke el!" sagde jeg ... det var mega sjovt

haha! hvor grinern.. Hvad sagde de så?

Ja, de sidder og kæmper for deres løn .... Men vælger man ikke sit eget job (Gælder nok ikke her i finanskrisen)?... Måske skulle firmaerne finde andre måder at markedsfører sig på... De ved jo folk synes det er skide irriterende.... :/

Mon om de får noget ud af de ringerier??

Synes bare det er træls, at de ikke fatter et nej..og bliver ved og ved... og VED!! plejer at spille mega dum og sige jeg ikke kender noget til vores telefonregning fx... fordi det styrer min kæreste... hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

TbCp

Saphiira skriver:

haha! hvor grinern.. Hvad sagde de så?

Ja, de sidder og kæmper for deres løn .... Men vælger man ikke sit eget job (Gælder nok ikke her i finanskrisen)?... Måske skulle firmaerne finde andre måder at markedsfører sig på... De ved jo folk synes det er skide irriterende.... :/

Mon om de får noget ud af de ringerier??

Synes bare det er træls, at de ikke fatter et nej..og bliver ved og ved... og VED!! plejer at spille mega dum og sige jeg ikke kender noget til vores telefonregning fx... fordi det styrer min kæreste... hehe

Han blev helt mundlam og sagde bare Øhhh øhhh og så skyndte jeg mig at gå videre

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
TbCp skriver:

Han blev helt mundlam og sagde bare Øhhh øhhh og så skyndte jeg mig at gå videre

Haha hvor sjovt!... Jeg har nok ikke modet til det at sige det face to face..

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Saphiira skriver:

Haha hvor sjovt!... Jeg har nok ikke modet til det at sige det face to face..

Jeg bliver bare så træt af at blive stoppet når jeg går og hygger mig oppe i byen... jeg skal nok selv henvende mig hvis jeg er interesseret.... det var ihvertfald sjovt at se ham i hovedet

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Dem er jeg SÅ træt af! De ringer til mig i tide og utide..  Hver gang de ringer takker jeg pænt nej, men de bliver ved! Og så ringer de med hemmeligt nummer, hvilket undre mig ret meget? 

Jeg syntes virkelig de ringer til mig ofte, flere gange om måneden hvis det kan gøre det? 

Og nogle af dem, fatter bare ikke at man ikke er interesseret i deres tilbud og bliver bare ved..

Hvor tit bliver i ringet op af en der vil sælge noget?? 

Sophie. 

Jeg bliver ringet op flere gange om ugen, fordi min mobil står i min mors navn. SÅ belastende.

Jeg nåede lige at se at der er en der har henvist dig til vibrugerikke - BRUG DEN! Det er sååå sjovt

"Jeg ringer for at høre om du kender den-og-den avis"

"Vi bruger ikke aviser"  

Anmeld

10. marts 2011

Kindfed

Ved ikke, om du kender Robinson listen? Den kan man blive skrevet på, så må man som firma ikke ringe dig op og sælge sit skrammel. Mener det foregår via folkeregistret.

Ser lige, at der faktisk er et link til den, inde på det forrige link

Anmeld

10. marts 2011

Kofoed.

CiSo skriver:

Dem er jeg SÅ træt af! De ringer til mig i tide og utide..  Hver gang de ringer takker jeg pænt nej, men de bliver ved! Og så ringer de med hemmeligt nummer, hvilket undre mig ret meget? 

Jeg syntes virkelig de ringer til mig ofte, flere gange om måneden hvis det kan gøre det? 

Og nogle af dem, fatter bare ikke at man ikke er interesseret i deres tilbud og bliver bare ved..

Hvor tit bliver i ringet op af en der vil sælge noget?? 

Sophie. 

Kender du til dørsalgs loven?

Hvis de ikke har tilladelse af dig eller købt en tilladelse, så kan du sagsøge dem. Viasat, falck, tilbud på aviser og tidskrifter og enkle andre frimaer har tilladelse.

Kan simplehen ikke huske om telia har den. Men spørg dem næste gang de ringer, om de har en tilladelse til, at ringe ellers vil du sagsøge dem, hvis de ikke har, så ringer de ikke igen. Dejligt, de ringer ikke til mig mere

Anmeld

10. marts 2011

Snefnug1984

De ringer SÅ tit Jeg lader konsekvent være med at tage telefonen, hvis der bliver ringet med hemmeligt nr omkring aftensmads tid Jeg kender ingen der har hemmeligt nr. og hvis det er vigtigt, ringer de nok igen, hvis det ik lige er en sælger  

Anmeld

10. marts 2011

kamtok

Et godt råd til at komme af med nogle af sælgerne, såfremt I har fået en Babybox fra Babysam.. 

Hvis I har fået sådan en babypakke fra Babysam, så har I accepteret at blive ringet op af aaaaalle mulige (og umulige) sælgere. Men I kan gå ind på hjemmesiden og afmelde jer igen, og så bliver I fjernet fra listerne.. 

http://www.babybox.dk/babybox_dk.asp?ID=dVc62ZkdvXXdddn

Jeg gjorde det lige da jeg kom hjem med boxen, og er faktisk ikke blevet kontaktet af nogen.. 

Anmeld

10. marts 2011

Mette+Mathias

Kindfed skriver:

Ved ikke, om du kender Robinson listen? Den kan man blive skrevet på, så må man som firma ikke ringe dig op og sælge sit skrammel. Mener det foregår via folkeregistret.

Ser lige, at der faktisk er et link til den, inde på det forrige link

Netop, det skulle jeg lige til at foreslå. DET er effektivt! Tror måske du kan finde en formular til det, på din kommunes hjemmeside.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.