Telefon sælgere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Jeg bliver ringet op flere gange om ugen, fordi min mobil står i min mors navn. SÅ belastende.

Jeg nåede lige at se at der er en der har henvist dig til vibrugerikke - BRUG DEN! Det er sååå sjovt

"Jeg ringer for at høre om du kender den-og-den avis"

"Vi bruger ikke aviser"  

Jeg kunne virkelig også godt finde på at bruge den!!!

Lyder vildt sjovt, " det bruger vi ikke".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

CiSo

Kindfed skriver:

Ved ikke, om du kender Robinson listen? Den kan man blive skrevet på, så må man som firma ikke ringe dig op og sælge sit skrammel. Mener det foregår via folkeregistret.

Ser lige, at der faktisk er et link til den, inde på det forrige link

Okay, ja det lyder da som noget der burde undersøges nærmere.. Tak for rådet.

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Jeg kunne virkelig også godt finde på at bruge den!!!

Lyder vildt sjovt, " det bruger vi ikke".

Gør det, gør det, gør det!

De ringede engang til mig fra et firma der sælger noget energi/strøm noget, så sagde jeg "Jeg betaler ikke for strøm..." lang pause. "Det gør min mor. Ring til hende i stedet."

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Kofoed33 skriver:

Kender du til dørsalgs loven?

Hvis de ikke har tilladelse af dig eller købt en tilladelse, så kan du sagsøge dem. Viasat, falck, tilbud på aviser og tidskrifter og enkle andre frimaer har tilladelse.

Kan simplehen ikke huske om telia har den. Men spørg dem næste gang de ringer, om de har en tilladelse til, at ringe ellers vil du sagsøge dem, hvis de ikke har, så ringer de ikke igen. Dejligt, de ringer ikke til mig mere

Hahah, fed idé at sige det til dem.. Og dejligt med noget der er effektivt!! Tak. 

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Gør det, gør det, gør det!

De ringede engang til mig fra et firma der sælger noget energi/strøm noget, så sagde jeg "Jeg betaler ikke for strøm..." lang pause. "Det gør min mor. Ring til hende i stedet."

Hahah, fedt fedt fedt!!  

Læste nogle af dem derinde på den detbrugerviikke. dk siden..

Der var en der ville sælge noget med alamer og så sagde han til ham at han havde et bat under sengen, det var meget mere effektivt! Så siger sælgeren, at tyvene jo stadigvæk kan komme ind, og så svare han bare, Ja men de kommer ikke ud igen! hahaha syntes den var så god!

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Hahah, fedt fedt fedt!!  

Læste nogle af dem derinde på den detbrugerviikke. dk siden..

Der var en der ville sælge noget med alamer og så sagde han til ham at han havde et bat under sengen, det var meget mere effektivt! Så siger sælgeren, at tyvene jo stadigvæk kan komme ind, og så svare han bare, Ja men de kommer ikke ud igen! hahaha syntes den var så god!

Haha, ja, den tror jeg at jeg har læst! Nogle af historierne derinde er bare geniale

Jeg kommer altid først i tanke om hvad jeg kunne have sagt bagefter. Brandærgeligt. Haha.

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Dinna88 skriver:

Haha, ja, den tror jeg at jeg har læst! Nogle af historierne derinde er bare geniale

Jeg kommer altid først i tanke om hvad jeg kunne have sagt bagefter. Brandærgeligt. Haha.

Kender det godt! Og sådan er det bare i en hver situation hvor man syntes man havde brug for noget virkelig godt at sige!

Anmeld

10. marts 2011

Dinna88

CiSo skriver:

Kender det godt! Og sådan er det bare i en hver situation hvor man syntes man havde brug for noget virkelig godt at sige!

Ja! Det er til at rykke sig i håret af

Anmeld

10. marts 2011

mor_sabina

Pyhh jeg kan også være godt træt af min telefonsælger indiemllem. Først prakker han mig en telefon på, og om ikke han så bagefter kontakter mig : hvis du nu får problemer Og nu vaske jeg så også hans sure strømper og passer vores børn

Men de kan være drøn irriterende

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

mor_sabina skriver:

Pyhh jeg kan også være godt træt af min telefonsælger indiemllem. Først prakker han mig en telefon på, og om ikke han så bagefter kontakter mig : hvis du nu får problemer Og nu vaske jeg så også hans sure strømper og passer vores børn

Men de kan være drøn irriterende

Hihihi hvor godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.