Telefon sælgere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
30 svar
0 synes godt om
10. marts 2011

CiSo

Dem er jeg SÅ træt af! De ringer til mig i tide og utide..  Hver gang de ringer takker jeg pænt nej, men de bliver ved! Og så ringer de med hemmeligt nummer, hvilket undre mig ret meget? 

Jeg syntes virkelig de ringer til mig ofte, flere gange om måneden hvis det kan gøre det? 

Og nogle af dem, fatter bare ikke at man ikke er interesseret i deres tilbud og bliver bare ved..

Hvor tit bliver i ringet op af en der vil sælge noget?? 

Sophie. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

jeg bliver også tit ringet op og så handler det om det samme tilbud....

Kig denne her:

http://www.vibrugerikke.dk/

den er ret sjov i forhold til telefonsælgere.. Har ikke prøvet at bruge den sætning, men jeg vil prøve..

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Saphiira skriver:

Kig denne her:

den er ret sjov i forhold til telefonsælgere.. Har ikke prøvet at bruge den sætning, men jeg vil prøve..

Hahahah, hvor er den god!  Den bruger jeg for efter tiden!

Anmeld

10. marts 2011

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
CiSo skriver:

Hahahah, hvor er den god!  Den bruger jeg for efter tiden!

ja, den er bare rigtig godt... Var færdig af grin voer den hjemmeside!

Anmeld

10. marts 2011

Faith

Åh det er jeg osse bare SÅ træt af!. Og ja de ringer altid fra hemmeligt nr de sataner. Og altid lige ved spisetid. De fatter bare ikke når man siger at man ikke er interesseret. Ved godt det er deres arbejde, men når man beder dem om at lade være med at ringe til en, burde de virkelig respektere det.

Anmeld

10. marts 2011

louise8723

altså grunden til du blir ringet op så tit er bare fordi du kommer på listerne..

Det er jo ikke fordi at de sidder og tænker.. Hmm hende der prøver vi lige igen og igen indtil hun siger ja.

Hemmeligt nr er for at mennesker ikke ringer og går amok.

Det er jo ikke sælgernes skyld, det er jo bare deres arbejde.. og mange er jo rent provisions lønnet - og de kæmper altså en kamp for at få tjent deres penge.

Har selv arbejdet som tlf. sælger og det er BENHÅRDT! Forestil dig at du sidder i 8 timer hverdag og ringer til ca 100 mennesker.. og måske 1 gang sælger du noget på den dag?

Det er faktisk dybt frustrende.. specielt hvis man får en sur mokke i røret der skaber sig åndsvagt.. det er ikke sælgerne der vælger hvem de skal ringe til

Anmeld

10. marts 2011

TbCp

Saphiira skriver:

Kig denne her:

Det har jeg Inde i gågaden en der ville have mig til at skifte El-selskab mener jeg.. "Vi bruger ikke el!" sagde jeg ... det var mega sjovt

Anmeld

10. marts 2011

Skouboe

En anden årsag til at de ofte ringer fra hemmeligt nummer, er at de sidder bag en omstilling og iøvrigt ringer fra et call center der bliver betalt for at sælge x & y produkter, så folk ville bare blive forvirrede hvis de ringede til nummeret og fik fat i et helt andet firma.

Husk at den der ringer til dig ikke gør det for at genere dig personligt - det er også et job for dem. Sig til dem pænt og høfligt, men bestemt at du ikke er interesseret, men at de må have en god aften og så er det overstået.

Anmeld

10. marts 2011

louise8723

Skouboe skriver:

En anden årsag til at de ofte ringer fra hemmeligt nummer, er at de sidder bag en omstilling og iøvrigt ringer fra et call center der bliver betalt for at sælge x & y produkter, så folk ville bare blive forvirrede hvis de ringede til nummeret og fik fat i et helt andet firma.

Husk at den der ringer til dig ikke gør det for at genere dig personligt - det er også et job for dem. Sig til dem pænt og høfligt, men bestemt at du ikke er interesseret, men at de må have en god aften og så er det overstået.

Netop

Anmeld

10. marts 2011

CiSo

Det er bestemt heller ikke fordi jeg ikke siger det pænt! Fordi det gør jeg, siger pænt nej tak men det forstår de jo heller ikke?? Jeg har aldrig skældt nogen af dem ud!! Men derfor kan man jo sagtens være pisse træt af dem alligevel!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.