Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2011

jydeinden

mig blå/ grønne kæresterne jeg har haft igennem tiden har alle haft blå øjne og har min nuværende kæreste også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2011

Sees

Far: MEGET mørke brune.
Mor: Grå.
Søster: grå/blå.
Søster: Havblå - Så flotte.
Mig: (Grumse)Grønne - Ligner slangeskind.

Min søn: Grønne som mig.
Hans far: Blå.

Alle mine x-kærester - Blå øjne og lys/blond hår

Så her holder teorien heller ikke.

Men, jeg er også overbevist om at hvis jeg skal finde en ny kæreste, så kunne det være jeg skulle prøve en mørkhåret, som jeg selv - Det kan være jeg bare ikke kan med de der blåøjede, lyshårede drenge

Anmeld

13. marts 2011

eElak

til at starte med - jeg har ikke læst hele tråden igennem.. 
(mere hvis jeg skriver noget som allerede er skrevet)

Men jeg har hørt en teori om at man (ubevidst) går efter det modsatte end en selv... Det har noget at gøre med at finde det største genitiske sammenblanding..

jeg har ingen kæreste pt, så jeg har kun min X at sammenligne med... Han har sort hår og brune øjne (halvt filipiner).

Jeg har blå/grønne/grå øjne (et herligt miks af alle farver), og så har jeg rødblondt hår. 

Hvis jeg - lige for sjov - tænker tilbage til forældre, så har min far sort hår og brun/grønne øjne, og min mor havde blå/grå øjne og mellemblondt hår... 

Så her er tendensen altså modsætninger mødes.. 

og jeg har da også en svaghed for de mørkere gener, det indrømmer jeg blankt.. Men sjovt nok, så dem som jeg har datet siden min X - de har haft mellemblondt hår og blå/grønne øjne.. 
Måske er det grunden til at det ikke gik 

Anmeld

15. marts 2011

Maise

KaLee skriver:

til at starte med - jeg har ikke læst hele tråden igennem.. 
(mere hvis jeg skriver noget som allerede er skrevet)

Men jeg har hørt en teori om at man (ubevidst) går efter det modsatte end en selv... Det har noget at gøre med at finde det største genitiske sammenblanding..

jeg har ingen kæreste pt, så jeg har kun min X at sammenligne med... Han har sort hår og brune øjne (halvt filipiner).

Jeg har blå/grønne/grå øjne (et herligt miks af alle farver), og så har jeg rødblondt hår. 

Hvis jeg - lige for sjov - tænker tilbage til forældre, så har min far sort hår og brun/grønne øjne, og min mor havde blå/grå øjne og mellemblondt hår... 

Så her er tendensen altså modsætninger mødes.. 

og jeg har da også en svaghed for de mørkere gener, det indrømmer jeg blankt.. Men sjovt nok, så dem som jeg har datet siden min X - de har haft mellemblondt hår og blå/grønne øjne.. 
Måske er det grunden til at det ikke gik 

hmm ja interresant, det er bare fordi den teori har passet godt på de fleste i min familie og vennekreds tror jeg at teorien opstod i mit hoved, men interresant hvordan det egentlig er derude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.