Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

Stute.

jeg har grønne og manden har brune...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Ka+Ma=Be

Jeg svarede det første svar med blå - blå/grå/grøn. Men egentlig er det lidt svært at svare på Min kærestes øjne er sindssygt flotte, men ikke ensfarvet. De er nærmest brune inde i midten, og så blå yderst, lidt lige som at se på en solformørkelse

Lidt lige som disse, bare mere markant:

Anmeld

10. marts 2011

nattergalen

Jeg har brune øjne, og min mand har gråblå.. 

Endnu ikke fået børn endnu, men glæder mig spændt til at se hvad de får når de kommer

Anmeld

10. marts 2011

FrkLarsen

Mig: blå

Far: blå

Barn: blå  

Anmeld

10. marts 2011

Pia.

Altså jeg kan gå ud fra børnenes far og mig...

Mine øjne er blå/ grønne og hans er MØRKE Brune - alle tre børn har Brune øjne.

Anmeld

10. marts 2011

kamillapetersen91

Maise skriver:

Hej De Damer

Jeg har en teori kørende i mit hoved, som jeg har haft i mange år. Den lyder således.

Hvis du er brunøjet vil du overvejende vælge en patner der har ligeledes. Hvis du er blåøjet vil du ovejende vælge en partner med blå, grønne eller grå øjne.

Er nysgerrig efter hvad din og din partners øjenfarve er.

Personligt har jeg været sammen med to ( brune) med den modsatte øjenfarve og et hav ( klamuella mig) af fyre med samme farve ( blå. grøn eller grå).

Min nuværende igennem 8 år har blå øjne som jeg.

Tankerne er baseret ud fra min uddannelse som sygeplejerske da vi havde om hjernen/nervesystemet.

KH Maise,

der er kendt for sine evige teorier om et eller andet.

Mig og min kæreste har begge grå grønne øjne

Anmeld

10. marts 2011

Sara.

Jeg har mørk blå, mand lys blå.. datter lys blå, søn mørk blå

Anmeld

10. marts 2011

-Sigrid-

Jeg har blå/grøn/grå øjne, lidt efter vind og vejr (=jeg har INGEN ide om hvorfor de skifter farve men det gør de :O De har deres egen personlighed).  Min nuværende kæreste har grønne øjne, og min eks har blååååøjne. Vi har også allesammen næsten samme hårfarve.

Så teorien passer her 

Anmeld

10. marts 2011

Jibbe

Sigridogbaby skriver:

Jeg har blå/grøn/grå øjne, lidt efter vind og vejr (=jeg har INGEN ide om hvorfor de skifter farve men det gør de :O De har deres egen personlighed).  Min nuværende kæreste har grønne øjne, og min eks har blååååøjne. Vi har også allesammen næsten samme hårfarve.

Så teorien passer her 

Min mand har også sådanne øjne som skifter farve. Nogengange er de helt grå, andre gange grønne og tit har han en ring gyldenbrunt inderst ved pupillen. 

Frej har arvet hans øjne 

Jeg har helt brune øjne Så her passer den ikke og jeg er nok også mest til de der lyse smukke øjne istedet for kedelig brun. 

Anmeld

10. marts 2011

Fam. Madsen

her hjemme har vi alle 3 blå øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.