Dig og din partners øjenfarve ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er din og din partners øjenfarve ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.107 visninger
33 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. marts 2011

Maise

Hej De Damer

Jeg har en teori kørende i mit hoved, som jeg har haft i mange år. Den lyder således.

Hvis du er brunøjet vil du overvejende vælge en patner der har ligeledes. Hvis du er blåøjet vil du ovejende vælge en partner med blå, grønne eller grå øjne.

Er nysgerrig efter hvad din og din partners øjenfarve er.

Personligt har jeg været sammen med to ( brune) med den modsatte øjenfarve og et hav ( klamuella mig) af fyre med samme farve ( blå. grøn eller grå).

Min nuværende igennem 8 år har blå øjne som jeg.

Tankerne er baseret ud fra min uddannelse som sygeplejerske da vi havde om hjernen/nervesystemet.

KH Maise,

der er kendt for sine evige teorier om et eller andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Bare mig..

Mig og min eks (nicolines far) havde modsatte af hinanden. Mig brune og ham blå.. Så her holdte det vidst ikke, hvis det er rigtigt forstået?

Anmeld

10. marts 2011

Maise

Nicolinesmor170510 skriver:

Mig og min eks (nicolines far) havde modsatte af hinanden. Mig brune og ham blå.. Så her holdte det vidst ikke, hvis det er rigtigt forstået?

det er rigtigt forstået.

Anmeld

10. marts 2011

Maise

EEEEEEEEEEEEj MODERATOR slet denne, bliver åbenbart ved med at oprette den samme.

Anmeld

10. marts 2011

sne190810

Jeg har blå øjne, og Nikolaj har brune øjne. 

Han er halvmarokkaner, og jeg er fuldblodsdansker, som i viking-look-a-like (lys/hvid hud, rød hår, fregner og blå øjne)

Vores datter Sne har mørkt hår fra Nikolaj, og de største blå øjne fra mig.

Anmeld

10. marts 2011

tingimor

vi begge to har en aftypisk grøn blå brund blaning af en øjen farve havde enlig aldrig selv tænkt over der før min far en dag lage mærke til vi enlig begge to har denne unormale øjen farve 

Anmeld

10. marts 2011

Anonym

Jeg har blå øjne og min kæreste har brune.

Men din teori med hensyn til at folk ofte vælger en partner med samme øjenfarve er ikke helt dum, men det handler om at folk generelt finder en partner som de kan "spejle sig i", altså en de på den ene eller anden måde ligner fysisk.

Det er vel på en eller anden måde det samme som at vi også leder efter mentale ligheder, når vi leder efter en partner, man vil jo gerne at man har noget til fælles.

Psyk one on one. xD heh..

og så bare for at spille smart, så vil jeg lige påpege at der faktisk ikke findes andre øjenfarver end brun og blå.. Det som vi ser som værende f.eks. grønne øjne, er blå øjne med noget brunt i.. synsbedrag simpelthen. MEN.. derfor ser vi dem jo selvfølgelig stadig som grønne. xD

Anmeld

10. marts 2011

Sof

Jeg har grønne øjne, så jeg falder udenfor din teori, men Siljes far havde blå øjne og det samme har min nuværende kæreste også 

Anmeld

10. marts 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

Hej De Damer

Jeg har en teori kørende i mit hoved, som jeg har haft i mange år. Den lyder således.

Hvis du er brunøjet vil du overvejende vælge en patner der har ligeledes. Hvis du er blåøjet vil du ovejende vælge en partner med blå, grønne eller grå øjne.

Er nysgerrig efter hvad din og din partners øjenfarve er.

Personligt har jeg været sammen med to ( brune) med den modsatte øjenfarve og et hav ( klamuella mig) af fyre med samme farve ( blå. grøn eller grå).

Min nuværende igennem 8 år har blå øjne som jeg.

Tankerne er baseret ud fra min uddannelse som sygeplejerske da vi havde om hjernen/nervesystemet.

KH Maise,

der er kendt for sine evige teorier om et eller andet.

mig blå

partner brun

barn blå

Anmeld

10. marts 2011

Pige2009

Mig blå - partner brun Min ekskæreste har ligeledes brune øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.