Ulykkelige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. marts 2011

Carina1977

Han mener jo at hvis han har begået en fejl, feks sagt lede ting eller såredne ting, jamen det er det mg selv der får ham til det .. :s Ja, jeg chokkede os mig at læse..

Det er lidt ligesom hustru-mishandleren, der siger til sin kone: Jamen det var dig selv, der fik mig til at slå dig.

Ved godt det her ikke handler om vold, men det er lidt det samme princip.

Ligegyldigt hvad den anden siger/gør....så er det jo ikke ok at komme med sårede bemærkninger/grimme ord. Jeg synes bare det er en dårlig undskyldning, for at feje det videre på modparten. Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor han/de, ikke får det dårligt over at gøre modparten ked af det. Jeg ville da selv få det enormt dårligt.

Øv håber virkelig at det ændrer sig for jer, for jeg synes bare ikke det er i orden det han gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

Det er lidt ligesom hustru-mishandleren, der siger til sin kone: Jamen det var dig selv, der fik mig til at slå dig.

Ved godt det her ikke handler om vold, men det er lidt det samme princip.

Ligegyldigt hvad den anden siger/gør....så er det jo ikke ok at komme med sårede bemærkninger/grimme ord. Jeg synes bare det er en dårlig undskyldning, for at feje det videre på modparten. Jeg kan bare ikke forstå, hvorfor han/de, ikke får det dårligt over at gøre modparten ked af det. Jeg ville da selv få det enormt dårligt.

Øv håber virkelig at det ændrer sig for jer, for jeg synes bare ikke det er i orden det han gør

jeg tænker det samme som dig.for jeg ville også få det dårligt ved at gør et andet menneske så ked af det ..

Mange tak

Anmeld

11. marts 2011

Benjamins'mor

Er fuldstændig enig med dig!

Nogle mænd tænker kun på sig selv, eks. min kæreste.

Fx. under graviditeten kunne han hverken forstå eller følge mig i mine smerter og besværligheder.

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Er fuldstændig enig med dig!

Nogle mænd tænker kun på sig selv, eks. min kæreste.

Fx. under graviditeten kunne han hverken forstå eller følge mig i mine smerter og besværligheder.

mænd mænd mænd og atter MÆND..

Anmeld

11. marts 2011

Benjamins'mor

Pernille08 skriver:

Lige præcis den sætning den nikker jeg SÅÅÅÅ meget genkende til . 

Også mig!

Min kæreste mener altid det er mig der er galt på den, har gjort/sagt noget forkert. Aldrig ham. Han er så forbandet (undskyld jeg bander) hellig i hans hoved.

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Også mig!

Min kæreste mener altid det er mig der er galt på den, har gjort/sagt noget forkert. Aldrig ham. Han er så forbandet (undskyld jeg bander) hellig i hans hoved.

Lige præcis, du er ikke alene om at have sådan en mand hihi..

Anmeld

11. marts 2011

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Lige præcis, du er ikke alene om at have sådan en mand hihi..

Nej, selvom nogle kvinder ligger skjul på det, så er jeg 100 på at stortset samtlige mænd er sådan.

Forstår bare ikke hvorfor? Hvorfor skal de være så egoistiske?

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

benjamins'mor skriver:

Nej, selvom nogle kvinder ligger skjul på det, så er jeg 100 på at stortset samtlige mænd er sådan.

Forstår bare ikke hvorfor? Hvorfor skal de være så egoistiske?

ja, det ved jeg virkelig ikke.. som min sagde idag, han er bare alfa ..

ja, tror os langt de fleste mænd er sådan ..

Anmeld

11. marts 2011

nattergalen

Hejsa.. Hvor er det træls læsestof.. Men håber da kun det er ind iml de er sådan og at i også har nogle gode stunder sammen.. Husk at tænk på dem når i ser sort.. Kram fra en der har en dejlig mand ( og nej det er ikke løgn )

Anmeld

11. marts 2011

Pige2009

Babyklar skriver:

Ihh hvor kan tingene være svære nogen gange med de mænd

Åh, nej. Hvad har han nu gjort? Du er velkommen til at skrive en pb til mig igen...

Håber du er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.