Ulykkelige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2011

mortilnoahogmelina

Babyklar skriver:

er det os altid dig den er gal med efter hans hoved?

Lige præcis den sætning den nikker jeg SÅÅÅÅ meget genkende til . 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2011

Louisiana

Babyklar skriver:

er det os altid dig den er gal med efter hans hoved?

Sådan er det også hjemme hos os, og jeg er ved at blive vanvittig af det!!  Hvis jeg konfrontere ham med noget jeg er ked af han gør/har gjort eller siger/har sagt, så er det altid pga. noget jeg har sagt eller gjort, så det er i bund og grund min egen skyld, at han gør som han gør  I hans verden gør jeg alt forkert og han gør alt rigtigt  Det må sgu være hårdt, at være så perfekt

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

lollandpigen skriver:

Er faktisk "sjovt " det er altid os der er helt gal på den... Det er aldrig dem... Håber virkelig at det snart falde rpå plads... kender det fra mig selv det fylder så meget i ens hverdag og man tænker over en masse ting som er rigtigt hårdt....

god beskrevet, det lige sådan det er ..

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

Louisiana28 skriver:

Sådan er det også hjemme hos os, og jeg er ved at blive vanvittig af det!!  Hvis jeg konfrontere ham med noget jeg er ked af han gør/har gjort eller siger/har sagt, så er det altid pga. noget jeg har sagt eller gjort, så det er i bund og grund min egen skyld, at han gør som han gør  I hans verden gør jeg alt forkert og han gør alt rigtigt  Det må sgu være hårdt, at være så perfekt

Hold op hvor kender jeg bare alt for godt til det der ..  sådan er det os ved os ..

Anmeld

11. marts 2011

Carina1977

Det er måske nu jeg skal være glad for at jeg ikke har nogen mand?

Er ked af at høre, at det ikke går så godt imellem jer, men er det en specifik situation, der har gjort dig ulykkelig? Er det noget du vil dele herinde? For det kunne jo være, der var nogen der havde noget klogt at sige omkring det

Jeg håber virkelig at det løser sig for dig. Håber at du om nogen dage, skriver hvor lykkelig du er

Anmeld

11. marts 2011

Mortilelias<3

Louisiana28 skriver:

er det min kæreste du snakker om hehhe

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

Det er måske nu jeg skal være glad for at jeg ikke har nogen mand?

Er ked af at høre, at det ikke går så godt imellem jer, men er det en specifik situation, der har gjort dig ulykkelig? Er det noget du vil dele herinde? For det kunne jo være, der var nogen der havde noget klogt at sige omkring det

Jeg håber virkelig at det løser sig for dig. Håber at du om nogen dage, skriver hvor lykkelig du er

Jamen tror det hele bunder i at når jeg ligegr mine følelser på hylden for ham, jamen så blir den vendt til at det er min egen skyld.. det aldrig ham den er gal med..  mangler følelse af at blive sat pris på ..

Anmeld

11. marts 2011

anjamichell@gmail.com

Verden er fuld af mænd... Eller mangel på samme!!

Anmeld

11. marts 2011

Carina1977

Babyklar skriver:

Jamen tror det hele bunder i at når jeg ligegr mine følelser på hylden for ham, jamen så blir den vendt til at det er min egen skyld.. det aldrig ham den er gal med..  mangler følelse af at blive sat pris på ..

Åhh det kan jeg sagtens forstå

Har du fortalt ham det? Altså at du føler du ikke bliver sat pris på?

Synes man bør være voksen nok til at indrømme, når man har begået en fejl eller opført sig forkert. dette skulle gerne gælde både kvinden og manden i forholdet. Desværre synes jeg at jeg ser en tendens til i den her tråd, at mændene kaster skylden over på kvinden. Synes faktisk det er ret skræmmende, at der er SÅ mange, der oplever deres mænd på den måde.

Anmeld

11. marts 2011

Moar2011

Carina1977 skriver:

Åhh det kan jeg sagtens forstå

Har du fortalt ham det? Altså at du føler du ikke bliver sat pris på?

Synes man bør være voksen nok til at indrømme, når man har begået en fejl eller opført sig forkert. dette skulle gerne gælde både kvinden og manden i forholdet. Desværre synes jeg at jeg ser en tendens til i den her tråd, at mændene kaster skylden over på kvinden. Synes faktisk det er ret skræmmende, at der er SÅ mange, der oplever deres mænd på den måde.

Han mener jo at hvis han har begået en fejl, feks sagt lede ting eller såredne ting, jamen det er det mg selv der får ham til det .. :s Ja, jeg chokkede os mig at læse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.