:s!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

de er prof dem der har lavet undersøgelsen. Og min kæreste har også en svær hverdag!

Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor har i valgt at blive forældre når du og din kæreste har det så svært som du beskriver ? Der er intet ondt i mit spørgsmål, jeg er blot nysgerrig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

HopinWishin

Kirle skriver:

Tja det lyder ikke som de bedste forhold for et barn, hvis du nemt bliver vred, misundelig og måske reagerer voldsomt. For et barn og en baby er jo ret så ufrivilligt grænseoverskridende. De holder en vågen om natten, de græder nogengange uden grund og uanset hvad fortjener at føle sig tryg og elsket også når det er urimeligt og det er børn jo ind imellem, netop fordi de er børn!

Jeg tror du må vente og se hvad der kommer ud af den vurdering som kommer ud af de undersøgelser ud fra dine individuelle situation.

sådan tænker jeg også...

Anmeld

10. marts 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Nu bliver jeg nysgerrig, hvorfor har i valgt at blive forældre når du og din kæreste har det så svært som du beskriver ? Der er intet ondt i mit spørgsmål, jeg er blot nysgerrig..

fordi jeg vil da gerne have en familie ? og trods vi begge har det svært er det jo sådan at det noget der ik pludselig er kommet men noget vi har levet med hele livet. og det det skal jo ikke afholde os fra at få barn.

vi er så blevet bedre til hver især til at tackle det. Men i mit tilfælde er jeg født med nogle skader og det har undersøgelsen jo vist. Men derfor kan man godt være gode forældre.

Anmeld

10. marts 2011

tazz

George W. Bush havde eftersigende en IQ på under 100 og blev præsident for USA

Jeg forstår ikke helt din sammenhæng i dette indlæg. Først lyder det som om du selv synes, at det er helt hen i vejret, og så bliver du defensiv.

IQ er en sær størrelse. En IQ-test (ihvert tilfælde i MENSA-regi) er baseret på logik, matematik og hvor let du lærer af de opgaver som er stillet i opgaven. Hvis den tankegang ikke ligger til dig, jamen så vil du score lavt. Tit kan din logiske evne faktisk også trænes op med lidt selvtillid og øvelse. Så jeg ville se bort fra IQ tallet og se på det du kan tilbyde dit barn. Er det vrede jalousi og voldsomme reaktioner, så ville jeg få det helt på plads inden jeg kastede mig ud i at få et barn. At få et barn er et stort pres på et forhold, større end man kan forestille sig inden man får et, så få det på plads inden I byder en baby velkommen i jeres liv 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.