:s!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

HopinWishin

Hvem har du lavet den iq test sammen med??.. Hvis det er med prof. folk, så synes jeg da det lyder til du skal have noget hjælp udefra.... hvilket de vil også har nabefalet, siden du stiller spørgsmålet herinde?... Vrede, angst, og misundelse .. det kan da være svært at styre så, overfor et barn.. og en evt. mand, hvis der er en mand i billedet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Koen.

Anonym skriver:

hverdagen er meget svær for mig ! og har svært ved at overskue for mange ting. Og har det svært sosialt.

jamen ved ikke om hjælpen er tvungen, men tænker det måske var en ide at bede om hjælpen! det er ingen skam at bede om hjælp

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

jamen ved ikke om hjælpen er tvungen, men tænker det måske var en ide at bede om hjælpen! det er ingen skam at bede om hjælp

nej det så rigtigt nok. du har fat i noget

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej jeg tror ikke den er tvunget overhovedet ..

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Hvem har du lavet den iq test sammen med??.. Hvis det er med prof. folk, så synes jeg da det lyder til du skal have noget hjælp udefra.... hvilket de vil også har nabefalet, siden du stiller spørgsmålet herinde?... Vrede, angst, og misundelse .. det kan da være svært at styre så, overfor et barn.. og en evt. mand, hvis der er en mand i billedet?

de er prof dem der har lavet undersøgelsen. Og min kæreste har også en svær hverdag!

Anmeld

9. marts 2011

Laulund87

Vi fik hjælp fra kommunen pga min fødselsdepression. Det er nemlig ingen skam overhovedet og det er kun en fordel at samarbejde!

Jeg er, de personer fra kommunen, evigt taknemmlig for den fantastiske hjælp vi har fået!

Anmeld

9. marts 2011

Koen.

Anonym skriver:

nej det så rigtigt nok. du har fat i noget

Og det ville jo være en hjælp i sig selv at du ved at når du presset så har du en form for back up! hvad med familie? var der nogen der der kun hjælpe

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

Og det ville jo være en hjælp i sig selv at du ved at når du presset så har du en form for back up! hvad med familie? var der nogen der der kun hjælpe

de sagde også før jeg blev gravid at jeg ville skulle ha noget ekstra hjælp. For netop at ku udvikle mig. Men at det også var for barnets skyld. Så undersøgelsen er frivillig søgt.. men Kan godt blive nervøs over om kommunen tager styrringen

Anmeld

9. marts 2011

Koen.

Anonym skriver:

de sagde også før jeg blev gravid at jeg ville skulle ha noget ekstra hjælp. For netop at ku udvikle mig. Men at det også var for barnets skyld. Så undersøgelsen er frivillig søgt.. men Kan godt blive nervøs over om kommunen tager styrringen

forstår godt du bliver nervøs, men hvis du samarbejder med dem og er god til at fortælle hvordan du har det ovs. skal det hele nok gå Du har ikke en 3. person der kunne være med til div. samtaler og bakke dig op? Det kunne nok være rart hvis du ikke selv kan sige fra

Anmeld

9. marts 2011

<3

Anonym skriver:

min problematik har resulteret vræde, angst og let ved at blive misundelig.

Tja det lyder ikke som de bedste forhold for et barn, hvis du nemt bliver vred, misundelig og måske reagerer voldsomt. For et barn og en baby er jo ret så ufrivilligt grænseoverskridende. De holder en vågen om natten, de græder nogengange uden grund og uanset hvad fortjener at føle sig tryg og elsket også når det er urimeligt og det er børn jo ind imellem, netop fordi de er børn!

Jeg tror du må vente og se hvad der kommer ud af den vurdering som kommer ud af de undersøgelser ud fra dine individuelle situation.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.