:s!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
33 svar
0 synes godt om
9. marts 2011

Anonym trådstarter

en iQ på 64? og gravid? er det særlig smart ?
der har været mistanke om jeg kunne have ADHD!
men det har jeg ikke. Men en IQ på 64! nu ender det
jo med at jeg skal have hjælp udefra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

Koen.

hvor skal ens iq normalt ligge eller

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Der sker da intet ved man har en lav IQ ??? 

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

hvor skal ens iq normalt ligge eller

ja de flestes er omkring de 100 og så siger man som real at de der har den der, har nemmere ved at overskue praktiske ting. den kan også ligge lavere og så være dygtig - men min er på 64 og har det svært med mange ting.. Men måske heller ik meget at sige til da jeg er udsat for omsorgssvigt og har levet på gaden med en rataderet mor og en far der drak

Anmeld

9. marts 2011

<3

Nu kommer det jo an på hvilken slags IQ måling du har fået taget, der findes jo både matematisk, social og emotionel. Og normalt skal den ligge omkring de 100 før man er normal intelligens, men mange ting kan spille ind. Ordblindhed, ADHD som du selv er inde på og meget andet, så på stående fod kan jeg ikke sige noget om du skal have hjælp med en IQ på så lavt.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Der sker da intet ved man har en lav IQ ??? 

tja .. hvis man er under behandling og ved man har det hårdt blir den brugt.. Hvis man ikke søger hjæp og ikke er under behandling er der ingen der kigger på ens iQ.

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

ja de flestes er omkring de 100 og så siger man som real at de der har den der, har nemmere ved at overskue praktiske ting. den kan også ligge lavere og så være dygtig - men min er på 64 og har det svært med mange ting.. Men måske heller ik meget at sige til da jeg er udsat for omsorgssvigt og har levet på gaden med en rataderet mor og en far der drak

Haha .. Min mor var psykisk syg og min far alkoholiker , burde jeg så ik ha fået børn ???

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Nu kommer det jo an på hvilken slags IQ måling du har fået taget, der findes jo både matematisk, social og emotionel. Og normalt skal den ligge omkring de 100 før man er normal intelligens, men mange ting kan spille ind. Ordblindhed, ADHD som du selv er inde på og meget andet, så på stående fod kan jeg ikke sige noget om du skal have hjælp med en IQ på så lavt.

min problematik har resulteret vræde, angst og let ved at blive misundelig.

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Haha .. Min mor var psykisk syg og min far alkoholiker , burde jeg så ik ha fået børn ???

synes du det okey at gøre nar?!

Anmeld

9. marts 2011

Nalle

synes du det okey at gøre nar?!

Det tror jeg bestemt ikke hun gør, men man kan ikke skylde skylden over på ens forældre? Man er mere eller mindre hvad man gør sig selv til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.