:s!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

synes du det okey at gøre nar?!

Nej jeg kan bare ikke se problemet i det ?? Der er da viildt mange der har en lav IQ som er gravide , og har fået børn ? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2011

morethanperfect

Nalle skriver:

Det tror jeg bestemt ikke hun gør, men man kan ikke skylde skylden over på ens forældre?

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nej jeg kan bare ikke se problemet i det ?? Der er da viildt mange der har en lav IQ som er gravide , og har fået børn ? ..

jeg får også barnet. men om hjælpen udefra er tvunget pga den er lav?

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Det tror jeg bestemt ikke hun gør, men man kan ikke skylde skylden over på ens forældre? Man er mere eller mindre hvad man gør sig selv til.

okey lad mig sige det sådan.. har ikke givet mine forældre skyldet.. Men det kunne have del i mine problemer nu idag

Anmeld

9. marts 2011

Nalle

Anonym skriver:

okey lad mig sige det sådan.. har ikke givet mine forældre skyldet.. Men det kunne have del i mine problemer nu idag

Tja, man får kun det hjælp man selv beer om, så hvis du mener du har brug for det pga din IQ, må du jo bee om det

Anmeld

9. marts 2011

Koen.

Anonym skriver:

jamen fungere du normalt i hverdagen ovs? og ved "hjælpen" at din iq er lav. for ellers tro jeg altså ikke den spiller nogen rolle

Anmeld

9. marts 2011

Giraffen

Anonym skriver:

en iQ på 64? og gravid? er det særlig smart ?
der har været mistanke om jeg kunne have ADHD!
men det har jeg ikke. Men en IQ på 64! nu ender det
jo med at jeg skal have hjælp udefra?

Du må slet slet ikke tage de IQ-tester for gode varer - de tester et lille udsnit af ens intelligens - ofte den logiske og den er ikke nogen garanti for hverken godt eller dårligt forældrekompetencer.

Tænk på autister og genier i den dur - de er som regel handicappede rent socialt men har sindssygt høje IQ'er

Det bedste du kan gøre hvis du er bekymret er at tage kontakt til din læge og få en samtale så i kan undersøge/lægge en plan - og ikke mindst så du ikke går psykisk ned på tanker om at du ikke kan blive en god mor

til dig og ud med iq-tester de er så forældede og tager slet ikke højde for at mennesket er et komplekst væsen med mange forskellige egenskaber

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

Tja, man får kun det hjælp man selv beer om, så hvis du mener du har brug for det pga din IQ, må du jo bee om det

Anmeld

9. marts 2011

Anonym trådstarter

lillespurv20 skriver:

jamen fungere du normalt i hverdagen ovs? og ved "hjælpen" at din iq er lav. for ellers tro jeg altså ikke den spiller nogen rolle

hverdagen er meget svær for mig ! og har svært ved at overskue for mange ting. Og har det svært sosialt.

Anmeld

9. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Nej jeg tror ikke den er tvunget overhovedet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.