Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stjernholm87 skriver: En ting som ikke er nævnt.. Du er ER jo sindssyg STÆRK!!!!.. Det bliver måske tomt lige efter, men tænker også psykisk det må være det mindste problem. For at leve under sådan et psykisk pres HVER DAG i måender eller år!!! Det er klart du føler du er ved at bukke under, jeg ville have gjort det for længst. HOLD nu fast, det kræver en rygrad der vil noget. Så se og komme afsted derfra og brug de 'ben i næsen' på noget fornuftigt Og med eksamen - du gør det så godt du kan, og ingen kan forlange mere af dig skal nok gå
En ting som ikke er nævnt.. Du er ER jo sindssyg STÆRK!!!!.. Det bliver måske tomt lige efter, men tænker også psykisk det må være det mindste problem. For at leve under sådan et psykisk pres HVER DAG i måender eller år!!! Det er klart du føler du er ved at bukke under, jeg ville have gjort det for længst.
HOLD nu fast, det kræver en rygrad der vil noget. Så se og komme afsted derfra og brug de 'ben i næsen' på noget fornuftigt
Og med eksamen - du gør det så godt du kan, og ingen kan forlange mere af dig skal nok gå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hooold nu kæft nogle dejlige tøser i er herinde det skal i sku ha tak for! Nøøj hvor har i dog været til stor hjælp, giver lige jer alle en KÆMPE
- Efter alle jeres svar var der jo slet ikke noget at være i tvivl om!
Alt er pakket og klar, flyttebil bestilt til på fredag, og en GLAD mig der nu "bor" hos min søster
Puuha der faldte en KÆMPE sten fra mit hjerte, har den helt rigtige mave fornemelse nu! fuck det længe siden jeg har haft det sådan
Mener det virkelig seriøst, hvis ikke det havde været for alle jer dejlige damer, var jeg aldrig kommet helt a sted, i gav mig lige det sidste skub i den rigtige retning. Kan slet ikke takke jer nok, kæft jeg elsker jer for det!
TUSIIIND TAK!en masse og positiv energi herfra!
Anonym skriver: Hooold nu kæft nogle dejlige tøser i er herinde det skal i sku ha tak for! Nøøj hvor har i dog været til stor hjælp, giver lige jer alle en KÆMPE - Efter alle jeres svar var der jo slet ikke noget at være i tvivl om! Alt er pakket og klar, flyttebil bestilt til på fredag, og en GLAD mig der nu "bor" hos min søster Puuha der faldte en KÆMPE sten fra mit hjerte, har den helt rigtige mave fornemelse nu! fuck det længe siden jeg har haft det sådan Mener det virkelig seriøst, hvis ikke det havde været for alle jer dejlige damer, var jeg aldrig kommet helt a sted, i gav mig lige det sidste skub i den rigtige retning. Kan slet ikke takke jer nok, kæft jeg elsker jer for det! TUSIIIND TAK!en masse og positiv energi herfra!
De bedste ønsker fra os her i Hulen!
har først lige set dit inlæg og ja det er da den helt rette beslutning du har taget.
hvordan tog manden det?
et stort held og lykke her fra
Ja jeg nåede ikke rigtigt at sige noget.. men held og lykke lad os høre om alt går dig vel.. og gud hvor jeg ikke fattede du holdte til det i hele 2 lange år.. jeg er rystet! godt for dig !
du får lige en herfra
Godt for dig/jer! Det er den helt rigtige beslutning du har taget, og nu begynder et lyst og dejligt liv for dig og din datter. Sender jer en masse varme, kærlighed og positive tanker, I skal nok klare den sammen i 2.
Det var en god nyhed!
Ønsker dig en flot fremtid!
Sender en
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128