burde tiden være inde til at skride???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Alberts/

hvordan har du holdt ud índtil nu?
ved du hvad du er bestemt ikk dum eller noget og din kæreste må INGEN selvtillid have siden han kan finde på det der,

syntes du skulle tage dine ting og smutte han fortjener dig ikk og du fortjener 100 gange bedre.

kæmpe kram her fra

og held og lykke med eksamen. tro på dig selv så skal det hele nok gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Elvers

Nøj, jeg dirrede nærmest af arrigskab mens jeg læste dit indlæg... Det er der ikke nogen, der er tjent med det der!! Du kommer til at gå helt ned, hvis du ikke gør noget... Du fortjener et kæmpe

Du skal passe på dig selv og dit barn!

Anmeld

8. marts 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Overvejer det meget! Min kæreste som jeg har været sammen med i snart to år og som jeg har en lille datter sammen med køre mig virkelig så langt ned!

Det er alt hvad jeg gør er forkert, fx. hvis jeg starter opvaskemaskinen så gør jeg det helt forkert (men det jo os forkert hvis jeg ikke gør det) - hvis jeg vasker tøj, vasker jeg ikke nok ad gangen - hvis jeg støvsuger kunne jeg satme godt ha gjort det grundigere eller hvis jeg gør bilen ren så har jeg ikke vaskede ruderne ordenligt. Han køre mig i bund og grund helt derned hvor jeg ikke kan klare mere...

Han får mig til at tro at jeg ingenting kan, - jeg skulle til eksamen her den anden dag, og han blev ved at køre på mig hvor skuffede han ville blive hvis jeg dumpede, og hvad gjorde jeg? jeg dumpede! - han snakkede virkelig grimt til mig, gjorde nar af mig og har siden kaldt mig AMALIE!

Det gør mig så ked..

Men idag flød bageret over!!!

Imens han var på arbejde kom der et firma og spurgte om vi havde noget jern de skulle fjerne. (det skal lige siges at han har lavet en kæmpe bunke med alt muligt lort ude foran huset inkl jern, som bare skal på lossen)

Der står så et gammel smadret komfur derude og en ødelagt opvaskemaskine, og jeg siger til manden at det måtte han da gerne tage, så er vi nemlig fri for selv at køre på losse pladsen med det..

Jeg blev super glad, for aå var min kæreste nemlig selv fri for det, fordi han har en rygskade, så blev faktisk utrolig glad og glædede mig til han kom hjem så han kunne se at det var væk..

Da han så kommer hjem, går han helt amok, og siger bla.

du kræftedeme så dum og naiv AMALIE  tænk nu hvis jeg skulle have brugt noget af det..

Jeg forklare ham så at det havde han sagt at han ikke skulle så derfor ville jeg jo bare gøre ham glad at det var væk når han kom hjem fra arbejde.

Men får så beskeden tilbage igen:

du kan sku heller aldrig gøre noget rigtigt, amalie ville næsten være synd at sige, for det kan sku snart ikke gøre det...

Bliver så ked af det, skal op til eksamen igen på fredag, men har ikke sagt det til ham, for jeg ved bare at hvis jeg dumper så får jeg hele turen engang til, og jeg kan ikke klare det.. så er det nemmere han bare slet ikke får noget atvide...

Sidder med det ene ben ude af døren og overvejer og sige tak for denne gang, det slut... arg, det svært. (det skal lige siges at jeg MANGE gange har sagt til ham hvordan jeg har det, sidste gang jeg sagde det var i søndags, så han ved det godt, men er ligeglad)

Undskyld det blev så langt, måtte bare ud med det

Tak fordi du læste med!

Jamen søde ven dog.. Kom ud af det forhold, og find en mand som virkelig har fortjent dig, og som kan gøre dig lykkelig.. For mig lyder det bestemt ikke som et sundt forhold at være i, når han nedgør dig konstant.. Og ja det er utrolig svært at tage springet, og især med en bette prinsesse på armen.. Men søde, tag springet.. du fortjener meget bedre..

Kæmpe klem herfra

Anmeld

8. marts 2011

Mille83

Anonym skriver:

Overvejer det meget! Min kæreste som jeg har været sammen med i snart to år og som jeg har en lille datter sammen med køre mig virkelig så langt ned!

Det er alt hvad jeg gør er forkert, fx. hvis jeg starter opvaskemaskinen så gør jeg det helt forkert (men det jo os forkert hvis jeg ikke gør det) - hvis jeg vasker tøj, vasker jeg ikke nok ad gangen - hvis jeg støvsuger kunne jeg satme godt ha gjort det grundigere eller hvis jeg gør bilen ren så har jeg ikke vaskede ruderne ordenligt. Han køre mig i bund og grund helt derned hvor jeg ikke kan klare mere...

Han får mig til at tro at jeg ingenting kan, - jeg skulle til eksamen her den anden dag, og han blev ved at køre på mig hvor skuffede han ville blive hvis jeg dumpede, og hvad gjorde jeg? jeg dumpede! - han snakkede virkelig grimt til mig, gjorde nar af mig og har siden kaldt mig AMALIE!

Det gør mig så ked..

Imens han var på arbejde kom der et firma og spurgte om vi havde noget jern de skulle fjerne. (det skal lige siges at han har lavet en kæmpe bunke med alt muligt lort ude foran huset inkl jern, som bare skal på lossen)

Der står så et gammel smadret komfur derude og en ødelagt opvaskemaskine, og jeg siger til manden at det måtte han da gerne tage, så er vi nemlig fri for selv at køre på losse pladsen med det..

Jeg blev super glad, for aå var min kæreste nemlig selv fri for det, fordi han har en rygskade, så blev faktisk utrolig glad og glædede mig til han kom hjem så han kunne se at det var væk..

du kræftedeme så dum og naiv AMALIE  tænk nu hvis jeg skulle have brugt noget af det..

Jeg forklare ham så at det havde han sagt at han ikke skulle så derfor ville jeg jo bare gøre ham glad at det var væk når han kom hjem fra arbejde.

du kan sku heller aldrig gøre noget rigtigt, amalie ville næsten være synd at sige, for det kan sku snart ikke gøre det...

Bliver så ked af det, skal op til eksamen igen på fredag, men har ikke sagt det til ham, for jeg ved bare at hvis jeg dumper så får jeg hele turen engang til, og jeg kan ikke klare det.. så er det nemmere han bare slet ikke får noget atvide...

Sidder med det ene ben ude af døren og overvejer og sige tak for denne gang, det slut... arg, det svært. (det skal lige siges at jeg MANGE gange har sagt til ham hvordan jeg har det, sidste gang jeg sagde det var i søndags, så han ved det godt, men er ligeglad)

Tak fordi du læste med!

Pyhh det er noget af en omgang - lyder som om det er psykisk misbrug du er udsat for og det er mindst ligeså slemt som fysisk.

Tag du og pak dine ting og ikke vend dig tilbage, du fortjener meget bedre end det, der er en derude der vil sætte pris på det du gør, det er jeg 100000% sikker på, det her er bare ikke iorden. Slet ikke......Få en positiv hverdag igen, for du er meget mere værd....

Kæmpe kram til dig herfra, håber du gør det bedste for dig 

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

Anonym skriver:

Det gør mig så ked..

Tak fordi du læste med!

Hold da op en nar hat!

Der var ikke nogen(!) der skulle ha talt sådan til mig. De havde fået en på sylten og røget ud til venstre. Din kæreste respekterer dig jo slet ikke. Så jeg syntes du skal pakke kufferten og finde dig selv igen. Tror du har glemt lidt hvem du er, for du er kørt så langt ned psykisk at du snart begynder at tro på det. Og det er IKKE ok.

Du er meget mere værd end den snotabe, så ud af vagten med ham

Anmeld

8. marts 2011

Mka

Elvers skriver:

Nøj, jeg dirrede nærmest af arrigskab mens jeg læste dit indlæg... Det er der ikke nogen, der er tjent med det der!! Du kommer til at gå helt ned, hvis du ikke gør noget... Du fortjener et kæmpe

Jeg har det på samme måde. Tænk at nogen kan være Så lede. Jeg håber at du er stærk nok til at komme ud af det forhold. For du fortjener en mand der versætter dig.

Anmeld

8. marts 2011

Lou87

Puhaa... man har lyst til og komme og hjælpe dig med og pakke!
Se og kom væk fra ham... Jeg mener det... Virkelig!
Hvis du har fortalt ham om hvordan du har det og han ikk ændrer en skid - så er han bare ikk det værd... Og han elsker jo tydeligvis ikke dig nok hvis han kan behandle dig sådan!
Og tænk hvis det går udover jeres datter når hun også bliver ældre osv..  Det er hun heller ikk tjent med - det er ingen af jer!
Du skal NOK klare den, det er jeg sikker på, og du vil blive glad for ikk og sku døje med sådan en nar hver dag.
Ingen ville da ku holde det ud han har gang i.. Øv! Tænk man ingen samvittighed har... !?!?

Hiv op i dig selv, fat knoglen til familien eller en god ven og kom afsted.. Og sådan et fjols som han er, så er det bare og gøre det mens han ikk er hjemme.

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

Elvers skriver:

Lige præcis. Jeg sad også og dirrede helt indvendig

Anmeld

8. marts 2011

H+S Skjolgborg.

Sådan var min steen også men jeg har sat ham på plads nu tager han selv en klud hvis han ser der er nået eller støvsugeren...

Jeg fik nok en dag før jeg blev gravid og sagde af han f ikke kulle tale sådan til mig og sket det igen så skred jeg fra ham.

Han siger ingen ting mere efter den dag han gør selv ting om hvis han ikke syntes det er ok.Det kan iiii mig af se han stå og tøre en låge af f.eks når jeg lige har give hele huse en tur men tænke så heller det ind små grimme ord nu har han så aldrig været så ond i munden som du skriver om din kæreste..

Han har bare sagdt skat har du ikke gjort mega rent i dag jo siger jeg så ok undskyld men det kan jeg ikke se prøv af se her et plæt på gulv eller en låge eller ligne kom han så med.

Hvis jeg var dig ville jeg sgu sige nået igen...

Hvis det ikke hjælper så var jeg smutte.Men jeg ville sgu prøve af svar ham igen også også forklar ham af han sgu ikke skal tale sådan ned til dig for det fortjener du sgu ikke når du bare prøve af gøre nogle gode ting og af jerne blev hente måtte han sgu da se var i en god meningen...

Henriette

Anmeld

8. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Det gør mig så ked..

Tak fordi du læste med!

Stakkels, stakkels lille dig.
Han skulle lige stå ved siden af mig i 2 min og hulemanden ville blive flået i laser og få klippet al mandighed af.
Sikke dog en stud, du har dig der.
Hvis jeg var dig, så ville jeg stille og roligt sige til ham:
"Kære ven..nu har du nedgjort mig uafbrudt i jeg ved ikke hvor lang tid, jeg kan ikke stå og gå dig tilpas, du er en helt anden mand end den, jeg engang kendte, og jeg kan kun tolke det sådan, at du ikke kan lide mig mere.
Og jeg kan ikke lide dig, sådan som du har udviklet dig, så nu tror jeg det er bedst vi stopper helt.
Vi har et barn, som fortjener forældre, der kan behandle hinanden ligeværdigt og med kærlighed, og sådan er det ikke nu.
Derfor er det bedst vore veje skilles."
Og så går du lige så stille.

Kan du pakke dine og barnets ting, eller vil du foretrække at blive, og han så flytter ud?
 Har du noget familie du kan tage hen til?
Uanset hvad, så skal du ikke finde dig i mere ellers ender det med, at du forspilder dit liv på et menneske, der får dig til at græde, miste al værdighed og blive ulykkelig hele tiden.
Jeg ønsker dig alt det bedste.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.