burde tiden være inde til at skride???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.769 visninger
36 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

Anonym trådstarter

Overvejer det meget! Min kæreste som jeg har været sammen med i snart to år og som jeg har en lille datter sammen med køre mig virkelig så langt ned!

Det er alt hvad jeg gør er forkert, fx. hvis jeg starter opvaskemaskinen så gør jeg det helt forkert (men det jo os forkert hvis jeg ikke gør det) - hvis jeg vasker tøj, vasker jeg ikke nok ad gangen - hvis jeg støvsuger kunne jeg satme godt ha gjort det grundigere eller hvis jeg gør bilen ren så har jeg ikke vaskede ruderne ordenligt. Han køre mig i bund og grund helt derned hvor jeg ikke kan klare mere...

Han får mig til at tro at jeg ingenting kan, - jeg skulle til eksamen her den anden dag, og han blev ved at køre på mig hvor skuffede han ville blive hvis jeg dumpede, og hvad gjorde jeg? jeg dumpede! - han snakkede virkelig grimt til mig, gjorde nar af mig og har siden kaldt mig AMALIE!

Det gør mig så ked..

Men idag flød bageret over!!!

Imens han var på arbejde kom der et firma og spurgte om vi havde noget jern de skulle fjerne. (det skal lige siges at han har lavet en kæmpe bunke med alt muligt lort ude foran huset inkl jern, som bare skal på lossen)

Der står så et gammel smadret komfur derude og en ødelagt opvaskemaskine, og jeg siger til manden at det måtte han da gerne tage, så er vi nemlig fri for selv at køre på losse pladsen med det..

Jeg blev super glad, for aå var min kæreste nemlig selv fri for det, fordi han har en rygskade, så blev faktisk utrolig glad og glædede mig til han kom hjem så han kunne se at det var væk..

Da han så kommer hjem, går han helt amok, og siger bla.

du kræftedeme så dum og naiv AMALIE  tænk nu hvis jeg skulle have brugt noget af det..

Jeg forklare ham så at det havde han sagt at han ikke skulle så derfor ville jeg jo bare gøre ham glad at det var væk når han kom hjem fra arbejde.

Men får så beskeden tilbage igen:

du kan sku heller aldrig gøre noget rigtigt, amalie ville næsten være synd at sige, for det kan sku snart ikke gøre det...

Bliver så ked af det, skal op til eksamen igen på fredag, men har ikke sagt det til ham, for jeg ved bare at hvis jeg dumper så får jeg hele turen engang til, og jeg kan ikke klare det.. så er det nemmere han bare slet ikke får noget atvide...

Sidder med det ene ben ude af døren og overvejer og sige tak for denne gang, det slut... arg, det svært. (det skal lige siges at jeg MANGE gange har sagt til ham hvordan jeg har det, sidste gang jeg sagde det var i søndags, så han ved det godt, men er ligeglad)

Undskyld det blev så langt, måtte bare ud med det

Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Overvejer det meget! Min kæreste som jeg har været sammen med i snart to år og som jeg har en lille datter sammen med køre mig virkelig så langt ned!

Det er alt hvad jeg gør er forkert, fx. hvis jeg starter opvaskemaskinen så gør jeg det helt forkert (men det jo os forkert hvis jeg ikke gør det) - hvis jeg vasker tøj, vasker jeg ikke nok ad gangen - hvis jeg støvsuger kunne jeg satme godt ha gjort det grundigere eller hvis jeg gør bilen ren så har jeg ikke vaskede ruderne ordenligt. Han køre mig i bund og grund helt derned hvor jeg ikke kan klare mere...

Han får mig til at tro at jeg ingenting kan, - jeg skulle til eksamen her den anden dag, og han blev ved at køre på mig hvor skuffede han ville blive hvis jeg dumpede, og hvad gjorde jeg? jeg dumpede! - han snakkede virkelig grimt til mig, gjorde nar af mig og har siden kaldt mig AMALIE!

Det gør mig så ked..

Men idag flød bageret over!!!

Imens han var på arbejde kom der et firma og spurgte om vi havde noget jern de skulle fjerne. (det skal lige siges at han har lavet en kæmpe bunke med alt muligt lort ude foran huset inkl jern, som bare skal på lossen)

Der står så et gammel smadret komfur derude og en ødelagt opvaskemaskine, og jeg siger til manden at det måtte han da gerne tage, så er vi nemlig fri for selv at køre på losse pladsen med det..

Jeg blev super glad, for aå var min kæreste nemlig selv fri for det, fordi han har en rygskade, så blev faktisk utrolig glad og glædede mig til han kom hjem så han kunne se at det var væk..

Da han så kommer hjem, går han helt amok, og siger bla.

du kræftedeme så dum og naiv AMALIE  tænk nu hvis jeg skulle have brugt noget af det..

Jeg forklare ham så at det havde han sagt at han ikke skulle så derfor ville jeg jo bare gøre ham glad at det var væk når han kom hjem fra arbejde.

Men får så beskeden tilbage igen:

du kan sku heller aldrig gøre noget rigtigt, amalie ville næsten være synd at sige, for det kan sku snart ikke gøre det...

Bliver så ked af det, skal op til eksamen igen på fredag, men har ikke sagt det til ham, for jeg ved bare at hvis jeg dumper så får jeg hele turen engang til, og jeg kan ikke klare det.. så er det nemmere han bare slet ikke får noget atvide...

Sidder med det ene ben ude af døren og overvejer og sige tak for denne gang, det slut... arg, det svært. (det skal lige siges at jeg MANGE gange har sagt til ham hvordan jeg har det, sidste gang jeg sagde det var i søndags, så han ved det godt, men er ligeglad)

Undskyld det blev så langt, måtte bare ud med det

Tak fordi du læste med!

Det der er ikke okay, det er mobning. Og det skal du ikke acceptere, og det lyder som om du ved det. Jeg syntes du skal smide ham ud, eller pakke. Hvis du ikke er villig til at forlade ham for good, så tag hjem og bo ved dine forældre en periode, til du opdager at du (I) ikke kan leve uden ham, eller til du opdager at du nemt kan - Og det er altid svært at slå op, I know  Men det bliver jo heller ikke godt for din datter og vokse op, for de lærer jo af jer, hvordan et parforhold skal fungere, så der er en god chance for at hun ender ud i det samme 

Sikker på du gør hvad der skal til, held og lykke! 

Anmeld

8. marts 2011

kamtok

Først og fremmest et kæmpe

Nu kender jeg ikke hverken dig eller din kæreste personligt, men udfra den måde du skriver på er du ikke dum. Din kæreste derimod er da bare en taber, og du fortjener meget bedre. Jeg synes virkelig at du skal pakke dine ting og flytte. Han kører jo psykisk terror på dig og det er fortjener ingen i denne verden.

Jeg håber du har et sted du kan tage hen og være, du trænger vist til at være sammen med nogen som kan holde om dig og tage sig lidt af dig.

Du er garanteret drøn nervøs for eksamen, men det er bare en eksamen. Du skal nok klare det, og hvis ikke - så går verden ikke under!  for at det går godt og at du består.

Se så og kom afsted

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Han kører jo psykisk terror på dig og det er fortjener ingen i denne verden.

Psykisk terror var også min første tanke 

Jeg ville slet slet ikke finde mig i det han har gang i. Jeg var smuttet for længst 

Du får lige et med på vejen. 

Anmeld

8. marts 2011

Holbæktrunten

Søde, søde pige...

Prøv lige at læse dit eget indlæg engang - hvad ville du sige til mig, hvis det var mig der havde lavet det?

Helt ærligt, det lyder jo som psykisk terror. Det er hverken du eller dit barn tjent med at leve under.

Hvis det på nogen måde hjælper, så er det hårdt det første stk tid efter man er smuttet- JA! Men det bliver bedre - og man kan være så heldig at finde drømmemanden. Eller i det mindste en der ikke lukker alt muligt lort ud. Eller man kan være single, og lære at nyde det i fulde drag.

Hvis MIN mand sagde sådan noget crap og kaldte mig "Amalie", så tror jeg nok liiiiige han havde fået besked på at knytte sylten, og så forøvrigt selv tænde opvaskeren/vaske tøjet/støvsuge, hvis idioten havde et problem...

Men det lyder selvfølgelig ikke som om du skal gøre det førend du har taget beslutningen... Og er stået ved den. Se at få meldt dig ind i en boligforening, så du kan få dig en dejlig lejlighed til dig og dit barn. Hvor der er støvsuget PERFEKT når du har gjort det, og der bare skal trykkes "start" på opvaskeren...

Anmeld

8. marts 2011

TbCp

Hold da op mand!!!!

Du skal dælme til at slå i bordet!!! VIRKELIG SLÅ i bordet!

Det der er slet slet ikke okay!

Du burde give ham verdens største skideballe og så tage ham i hovede og røv og smide ham ud!!!

Kram til dig! Jeg føler sgu med dig!

Anmeld

8. marts 2011

Rockertand

Tak for den lange forklaring - du skulle have brugt din tid på at pakke i stedet.....SÆT IGANG!

Anmeld

8. marts 2011

Peanut

TbCp skriver:

Hold da op mand!!!!

Du skal dælme til at slå i bordet!!! VIRKELIG SLÅ i bordet!

Det der er slet slet ikke okay!

Du burde give ham verdens største skideballe og så tage ham i hovede og røv og smide ham ud!!!

Kram til dig! Jeg føler sgu med dig!

Anmeld

8. marts 2011

Troldemommi

for filan da også

se da for søren at komme væk fra ham, du siger det jeg selv han kører dig ned, det er virkelig ikke i orden han skal da ikke have lov til at behandle dig sådan så mit eneste råd til dig er kom væk ffra den stodder, det han byder dig skal ingen finde sig i.

jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med eksamen på fredag :-)

Monica

Anmeld

8. marts 2011

kiwifrugten

Puha jeg har selv været det der igennem jeg blev bare kaldt for fede dolph til trods for jeg altså ikke var særlig tyk. Uanset hvad jeg gjorde var forkert og jeg blev skide ked af det hver gang og min selvtillid forsvandt toltalt. Vi var sammen i to år og vi tog tit snakken om det men 5 min senere så var det det samme igen :-(

Jeg valgte at gå fra ham og jeg har været single lige siden og nu er det 5 år siden.

Jeg mistede alt min selvtillid nu har jeg dog fået den igen men er så bange for at rende ind i en ligesom ham. Men personligt har jeg det skide godt og tro mig du får det MEGET bedre ved at gå fra ham for han køre dig HEEEEEEEELT ned :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.