Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

ja.. opdagede lige at nitro city er smallere i det..

De ser også lidt mindre ud. Er glad for vores, vi har brugt en voksipose i og det virker bare super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

De ser også lidt mindre ud. Er glad for vores, vi har brugt en voksipose i og det virker bare super

jeg må ud og kigge i nogle forretninger og høre hvad de forskellige vil anbefale, for synes det er lidt en jungel.. det er ligesom at starte forfra med barnevognen..

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

mortilj skriver:

jeg er ikke meget for brio.. derudover så er det ikke en vogn jeg kan bruge voksi posen i, har nemlig kigget lidt på den..

Det undrer mig - jeg bruger en SleeBee og det virker fint

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

så vidt jeg husker "knækker" den da i sædet??

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

mortilj skriver:

den må jeg lige ud og se på.. ved du hvem der forhandler dem?? Kunne ikke finde den i hverken ønskebørns eller babysams katalog..

http://www.e-pages.dk/babysam/2/125

Anmeld

8. marts 2011

Palaja

mortilj skriver:

har den svingbare forhjul??

Nej det har den ikke. Vi vil gerne have den med i skoven, i sommerhus og så er de svingbare ikke så praktiske. De skulle også være irriterende når der er sne (ifl. min søster )

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Palaja skriver:

Nej det har den ikke. Vi vil gerne have den med i skoven, i sommerhus og så er de svingbare ikke så praktiske. De skulle også være irriterende når der er sne (ifl. min søster )

ja men så vidt jeg er orienteret kan man låse dem fast på de fleste vogne.. Men vi er ikke så meget til skov osv, vi er mere til byen og så er svinghjulene altså mest praktiske..

Anmeld

8. marts 2011

Palaja

mortilj skriver:

ja men så vidt jeg er orienteret kan man låse dem fast på de fleste vogne.. Men vi er ikke så meget til skov osv, vi er mere til byen og så er svinghjulene altså mest praktiske..

Ja det tror jeg også. Min søster er i hvert fald rigtigt glag for sin 

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

mortilj skriver:

så vidt jeg husker "knækker" den da i sædet??

Nu ved jeg ikke, om det var til mig, men hvis det var, så svarer jeg gerne: Jo, den kan knække i sædet, men det kan jo låses fast ved at løfte og og skubbe indad. Så ligger det helt fladt, med mindre man løfter hovedgærdet lidt. Selen kommer jo så bare igennem posen og man undlader at bruge skridtstroppen.

Anmeld

9. marts 2011

MissTooze

Jeg har lige købt en i'coo peak! Den er bare SÅ lækker og har alle tingene pånær det svingbare styr. Den findes i en 3. hjulet udgave og en 4. hjulet. Var så heldig at finde den til 2500 på tilbud sat ned fra 5999

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.