Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

An&Jo

Bromberg skriver:

Korrekt !! Men jeg er så den type der altid har en ekstra stofble i tasken, til sådan er tilfælde

jeg har også altid et ton at stofbleer med mig rundt, for de er gode til alt.. Men har hørt at man ikke må hænge dem op på barne- og klapvogn da de kan spærre for ilten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

Skouboe skriver:

Ja

den må jeg lige ud og se på.. ved du hvem der forhandler dem?? Kunne ikke finde den i hverken ønskebørns eller babysams katalog..

Anmeld

8. marts 2011

De3Guldklumper

Vi har en nitro City - super skøn klapvogn. Opfylder alle kriterier du har undtagen vendbar styr - hvilken er meget unødvendig når du har venbar sæde samt at den er noget nær umulig at kører med når styret vender samme ved som de svingbare hjul nitroen er de den nye udgave af 360 'eren og denne skulle så på sigt udgå af sortiment.

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Pylle3 skriver:

Vi har en nitro City - super skøn klapvogn. Opfylder alle kriterier du har undtagen vendbar styr - hvilken er meget unødvendig når du har venbar sæde samt at den er noget nær umulig at kører med når styret vender samme ved som de svingbare hjul nitroen er de den nye udgave af 360 'eren og denne skulle så på sigt udgå af sortiment.

det vendbare styr er heller ikke så vigtigt.. det vigtigste er faktisk svinghjulene og at der er plads til en voksi deri..

Anmeld

8. marts 2011

De3Guldklumper

mortilj skriver:

det vendbare styr er heller ikke så vigtigt.. det vigtigste er faktisk svinghjulene og at der er plads til en voksi deri..

Jamen så er det jo super i kan sagtens ha en voksi deri - vi havde en Odder lift i vores og det gik fint

Anmeld

8. marts 2011

Kindfed

Jeg har en Brio Happy og jeg ELSKER den! Barnevognen røg til opbevaring dagen efter, vi fik den  Den opfylder alle dine krav bortset fra vendbart styr, men sædet er jo så vendbart. Og rigtigt langt liggemål. Fantastisk klapvogn og lidt billigere end fx en Emmaljunga.

Anmeld

8. marts 2011

JacobsMoar

mortilj skriver:

jeg har også altid et ton at stofbleer med mig rundt, for de er gode til alt.. Men har hørt at man ikke må hænge dem op på barne- og klapvogn da de kan spærre for ilten??

Jaa Jooo, men.. NEJ, den tror jeg nu altså ikke på

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

den ser læker ud.. Ved du hvad forskellen er på denne og på nitro cityen??

Tror nitro er nyere i design. Ellers ved jeg ikke om der er forskel. Er du ikke sikker på nitro kan svinge styret, det kan denne. Det er en fed klapvogn!

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kindfed skriver:

Jeg har en Brio Happy og jeg ELSKER den! Barnevognen røg til opbevaring dagen efter, vi fik den  Den opfylder alle dine krav bortset fra vendbart styr, men sædet er jo så vendbart. Og rigtigt langt liggemål. Fantastisk klapvogn og lidt billigere end fx en Emmaljunga.

jeg er ikke meget for brio.. derudover så er det ikke en vogn jeg kan bruge voksi posen i, har nemlig kigget lidt på den..

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

Tror nitro er nyere i design. Ellers ved jeg ikke om der er forskel. Er du ikke sikker på nitro kan svinge styret, det kan denne. Det er en fed klapvogn!

ja.. opdagede lige at nitro city er smallere i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.