Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

An&Jo

Barnepigen skriver:

Kender ikke rigtig nogle klapvogne. 
Kender emmaljunga edge duo combi på sport cryptonite chassi stel. Den er god men der jo barnevogns kasse med. 

Så kender jeg peter plys shopperklapvogn og en anden en som jeg heller ikke ved hvad hedder(: 

Jeg vil ikke have en paraplyklapvogn.. Jeg mener simpelthen at det er noget billig bras som er alt for skrøbeligt.. Det skal være en kalecheklapvogn som forhandlerne kalder dem..

ja vi har ikke brug for en med barnevognskasse da vi allerede har en lækker emmaljunga barnevogn på uniq stellet, og den bliver altså ikke skiftet ud..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

Skouboe skriver:

Teutonia mistral s, mener jed den hedder med de svingbare forhjul. Vi elsker vores

har den også alt det andet??

Anmeld

8. marts 2011

JacobsMoar

mortilj skriver:

Det lyder jo meget fornuftigt.. vi vil gerne kunne bruge den her i foråret derfor er vi nødt til at være sikker på at vores voksi kan bruges deri..

Jeg havde en stokke vogn sidste år til ham som desværre er gået i stykker, og da jeg havde købt den brugt var der ingen garanti på.. Men det er også mest en sommervogn da vores voksi pose ikke kan være deri..

Det var også et af vores krav.. Vi har faktisk ikke brugt barnevognen siden vi købte klapvognen.. Vores søn er 4 mdr

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

Har du et billede jeg eventuelt kunne få lov til at se??

Selvfølgelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

Selvfølgelig

den ser læker ud.. Ved du hvad forskellen er på denne og på nitro cityen??

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Bromberg skriver:

Det var også et af vores krav.. Vi har faktisk ikke brugt barnevognen siden vi købte klapvognen.. Vores søn er 4 mdr

jeg tror nu vi vil komme til at bruge barnevognen stadigvæk, da klapvognen mere er tænkt når vi skal ind til byen osv.. Den er lidt lettere at have med i butikker når der er svinghjul på end barnevognen er..

Må jeg spørge hvilken barnevogn i har??

Anmeld

8. marts 2011

JacobsMoar

mortilj skriver:

jeg tror nu vi vil komme til at bruge barnevognen stadigvæk, da klapvognen mere er tænkt når vi skal ind til byen osv.. Den er lidt lettere at have med i butikker når der er svinghjul på end barnevognen er..

Må jeg spørge hvilken barnevogn i har??

Vi har en Simo.. Som vi ellers også har været glade for, den er bare så stor.. Vi snakkede også om svingbart styr, men fravalgte det fordi man så har de små hjul bagved, og det kan da ikke være rart at køre med..

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Bromberg skriver:

Vi har en Simo.. Som vi ellers også har været glade for, den er bare så stor.. Vi snakkede også om svingbart styr, men fravalgte det fordi man så har de små hjul bagved, og det kan da ikke være rart at køre med..

jaa, men tænker at et vendbart styr må være dejligt hvis han ligger og sover, og så får solen lige i hovedet?? Det er selvfølgelig upraktisk med svinghjulene bagerst men det er jo ikke så nemt at vende sæddet hvis sønnike sover..

Anmeld

8. marts 2011

JacobsMoar

mortilj skriver:

jaa, men tænker at et vendbart styr må være dejligt hvis han ligger og sover, og så får solen lige i hovedet?? Det er selvfølgelig upraktisk med svinghjulene bagerst men det er jo ikke så nemt at vende sæddet hvis sønnike sover..

Korrekt !! Men jeg er så den type der altid har en ekstra stofble i tasken, til sådan er tilfælde

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

mortilj skriver:

har den også alt det andet??

Ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.