Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.420 visninger
46 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

An&Jo

Jeg får en uventet ekstra klat penge, så nu behøver vi ikke tænke på hvor meget klapvognen skal koste..

Så de damer anbefal mig en klapvogn med disse kriterier:

Vendbart sæde
svinghjul
Godt liggemål
Der skal kunnes bruges en voksipose deri
Vendbart styr er ikke et must, men det ville være dejligt
punkterfri hjul

Jeg tror det var det, har i en i kan anbefale mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

An&Jo

op op, slet ingen der vil give nogle bud på en vogn???

Anmeld

8. marts 2011

Palaja

Jooo, det vil jeg da godt Vi har bare ikke rigtigt prøvet den af endnu... Men vi har købt en Emmaljunga Cerox med punkterfrie hjul. Den er super lækker, nem at køre med og har stort liggemål så ungen kan sove middagslur deri  Voksien kan også nemt være der (og en lift hvis det skulle være). Men som sagt har vi indtil videre kun brugt den et par gange (mest bare for at prøve) da Marie stadig er liiige lidt for lille til at sidde i den 

Anmeld

8. marts 2011

Kongmulle

mortilj skriver:

Jeg får en uventet ekstra klat penge, så nu behøver vi ikke tænke på hvor meget klapvognen skal koste..

Vendbart sæde
svinghjul
Godt liggemål
punkterfri hjul

Vi har sådan en. En Emmaljunga Cerox 360. Den kan det hele du skriver inkl svingtbart styr

Super fed vogn, ærgerligt bassen herhjemme snart er for stor

Anmeld

8. marts 2011

JacobsMoar

Emmaljunga Nitro City Svinghjul foran, vendbart sæde, punkterfrie hjul, langt liggemål.. Vi bruger blød lift, eller voksipose i vores

Anmeld

8. marts 2011

Pigent

mortilj skriver:

Vendbart sæde
svinghjul
Godt liggemål
punkterfri hjul

Kender ikke rigtig nogle klapvogne. 
Kender emmaljunga edge duo combi på sport cryptonite chassi stel. Den er god men der jo barnevogns kasse med. 

Så kender jeg peter plys shopperklapvogn og en anden en som jeg heller ikke ved hvad hedder(: 

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Palaja skriver:

Jooo, det vil jeg da godt Vi har bare ikke rigtigt prøvet den af endnu... Men vi har købt en Emmaljunga Cerox med punkterfrie hjul. Den er super lækker, nem at køre med og har stort liggemål så ungen kan sove middagslur deri  Voksien kan også nemt være der (og en lift hvis det skulle være). Men som sagt har vi indtil videre kun brugt den et par gange (mest bare for at prøve) da Marie stadig er liiige lidt for lille til at sidde i den 

har den svingbare forhjul??

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Kongmulle skriver:

Vi har sådan en. En Emmaljunga Cerox 360. Den kan det hele du skriver inkl svingtbart styr

Super fed vogn, ærgerligt bassen herhjemme snart er for stor

Har du et billede jeg eventuelt kunne få lov til at se??

Anmeld

8. marts 2011

Skouboe

Teutonia mistral s, mener jed den hedder med de svingbare forhjul. Vi elsker vores

Anmeld

8. marts 2011

An&Jo

Bromberg skriver:

Emmaljunga Nitro City Svinghjul foran, vendbart sæde, punkterfrie hjul, langt liggemål.. Vi bruger blød lift, eller voksipose i vores

Det lyder jo meget fornuftigt.. vi vil gerne kunne bruge den her i foråret derfor er vi nødt til at være sikker på at vores voksi kan bruges deri..

Jeg havde en stokke vogn sidste år til ham som desværre er gået i stykker, og da jeg havde købt den brugt var der ingen garanti på.. Men det er også mest en sommervogn da vores voksi pose ikke kan være deri..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.