HTC Desire HD og HTC Incredible S - nogle der har disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Mor-til-asta-09

FrkT skriver:

Jeg skal have en ny mobil for nogle af mine dejlige skattepenge, og er kommet frem til at det skal være en af de to mobiler fra HTC der hedder Desire HD og Incredible S. Så vidt jeg ved minder de en hel del om hinanden med bittesmå forskelle.

Men er der nogle som har en af disse mobiler som kan anbefale/ikke anbefale den?

Det bliver min første smartphone, så er meget spændt på hvordan det fungerer. Er SÅ træt af den jeg har nu, som har semitouch, som aldrig virker 

Jeg har en HTC Desire.. men ikke HD... men har fået afvide at de ikke er pengene værd... HTC DESIRE uden HD er meget bedre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

FrkT

Mor-til-asta-09 skriver:

Jeg har en HTC Desire.. men ikke HD... men har fået afvide at de ikke er pengene værd... HTC DESIRE uden HD er meget bedre...

Okay. Men vil under ingen omstændigheder nøjes med den almindelige Desire, som sagt er kameraet noget af det vigtigste for mig, og vil ikke "gå ned" til 5 megapixel igen, når jeg er vant til 8 

Anmeld

8. marts 2011

Mor-til-asta-09

FrkT skriver:

Okay. Men vil under ingen omstændigheder nøjes med den almindelige Desire, som sagt er kameraet noget af det vigtigste for mig, og vil ikke "gå ned" til 5 megapixel igen, når jeg er vant til 8 

Nej det kan jeg godt forstå.. men vil bestemt fraråde HD

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

FrkT skriver:

Okay.... så må det nok ende med at jeg skal ud i en butik og prøve at have dem begge i hænderne og se hvad jeg synes der virker bedst. Når de er så ens alligevel 

Ja, det er i hvertfald en god måde at finde ud af det. Men du skal jo så vente til den 17. marts med incredible S, for der har den premiere

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Mor-til-asta-09 skriver:

Kender flere der skifter og har skiftet fra alm desire til HD og de er alle tilfredse

Men den ER større og det skal man selvfølgelig være med på

Anmeld

8. marts 2011

Mor-til-asta-09

Zafir skriver:

Kender flere der skifter og har skiftet fra alm desire til HD og de er alle tilfredse

Men den ER større og det skal man selvfølgelig være med på

Ja jeg ved som sagt også kun hvad folk siger har ikke selv prøvet den..

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja jeg ved som sagt også kun hvad folk siger har ikke selv prøvet den..

Også kommer det an på hvad man bruger dem til Om man har brug for det ekstra som HD'en har...

Anmeld

8. marts 2011

Mor-til-asta-09

Zafir skriver:

Også kommer det an på hvad man bruger dem til Om man har brug for det ekstra som HD'en har...

Ja lige præcis

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

Nå, lovede jo at opdatere.

Jeg prøvede dem kort begge to i en butik for noget tid siden. Og var slet ikke i tvivl hvilken jeg skulle have. Har en ret lille hånd, og HD'en føltes for stor i min hånd, selvom der ikke var meget størrelsesforskel. Incredible S'en føltes rigtig god, så jeg har lige bestilt den til afhentning i butik, og kører ind efter den om lidt. Glæææææder mig  Og gider ikke vente til efter den 7. april på at få den røde, så tager "bare" den sorte - skal nok alligevel have sådan et beskyttelsesskjold på, så det kan være det samme.

Anmeld

28. marts 2011

TinaPina

Jeg har forresten købt den samme og har haft den siden den 17.

Jeg er SÅ glad og fuldt ud tilfreds med den.

GLÆD dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.