Jeg har en desireHD... Jeg kan IKKE sige NOK fantastisk om den
Det er mega fedt. Den er hurtig, den er smart. Det er mega fedt, med den store skærm. Det eneste der er nedern, er at den naturligvis bruger batteriet hurtigt, pga den store skærm. Men sådan er det jo. Det ER jo en en pad computer.
Jeg har købt sådan et gummi sleeve eller hvad det hedder til at have den i, så den er beskyttet, hvis jeg skulle tabe den. Det kan jeg KLART anbefale. Faktisk er den så godt beskyttet at man IKKE taber den, fordi den ligger meget bedre i hånden.
Jeg bruger den til ALT. Har fundet fede apps, der gør mit liv meget lettere. Den er sjov, den er seriøs. Og den er cool 
Det er så absolut min store kærlighed (udover Idun, Frigg og Tom) herhjemme hihi... 
Men spørg gerne specifikt til et eller andet. Det virker også fjollet bare at sidde og skrive at man er vild med den.
Men jeg gik fra at sige: Jeg skal ALDRIG have andet end en classic phone til at få denneher. Det er ... ja amazing 
Jeg stod selv og overvejede en WildFire, fordi det var det eneste jeg selv ville til nærmelsesvis få råd til mens jeg var på barsel. jeg er rigtig glad for at jeg fik en desireHD af husbonni. Det er ligesom at have en chevolet tspark og en VW golf bluemotion
Du kommer fint frem i begge to. De kan hvad en bil skal begge dele. Men der er bare KLASSER til forskel 
Så i deeeeeeeen grad thumbs up for min egen fon 

Anmeld