HTC Desire HD og HTC Incredible S - nogle der har disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.118 visninger
58 svar
0 synes godt om
8. marts 2011

FrkT

Jeg skal have en ny mobil for nogle af mine dejlige skattepenge, og er kommet frem til at det skal være en af de to mobiler fra HTC der hedder Desire HD og Incredible S. Så vidt jeg ved minder de en hel del om hinanden med bittesmå forskelle.

Men er der nogle som har en af disse mobiler som kan anbefale/ikke anbefale den?

Det bliver min første smartphone, så er meget spændt på hvordan det fungerer. Er SÅ træt af den jeg har nu, som har semitouch, som aldrig virker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Clisolka

FrkT skriver:

Jeg skal have en ny mobil for nogle af mine dejlige skattepenge, og er kommet frem til at det skal være en af de to mobiler fra HTC der hedder Desire HD og Incredible S. Så vidt jeg ved minder de en hel del om hinanden med bittesmå forskelle.

Men er der nogle som har en af disse mobiler som kan anbefale/ikke anbefale den?

Det bliver min første smartphone, så er meget spændt på hvordan det fungerer. Er SÅ træt af den jeg har nu, som har semitouch, som aldrig virker 

Nu har jeg ikke en af de 2 du gerne vil have fat i, men en HTC Wildfire  Men minder de måske meget om hinanden?

Jeg er gået fra en SE Aino, så det er et stort skridt for mig med kun en touch-mobil 

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

bb78 skriver:

Nu har jeg ikke en af de 2 du gerne vil have fat i, men en HTC Wildfire  Men minder de måske meget om hinanden?

Jeg er gået fra en SE Aino, så det er et stort skridt for mig med kun en touch-mobil 

Den jeg har nu er også en Aino, og den smule touch der er i den virker ikke mere, så bare det at skulle tage et billede er blevet vildt bøvlet!

Anmeld

8. marts 2011

TinaPina

Det er LIGE PRÆCIS de 2 telefoner jeg selv står og vakler imellem, så super godt indlæg!

Jeg tror jeg ender på Incredible S for skærmen er lidt mindre, men skulle have et meget bedre billede pga lcd skærmen, samtidig med at den jo optager i HD. Desire HDéren er MEGET stor at have i lommen, men ellers også super fin.

HTC er super nem at finde ud af, så dét skal du ikke være nervøs for

Kæresten har selv en almindelig desire og jeg er helt vild med den også.

Er spændt på hvad folk skriver

Anmeld

8. marts 2011

Clisolka

FrkT skriver:

Den jeg har nu er også en Aino, og den smule touch der er i den virker ikke mere, så bare det at skulle tage et billede er blevet vildt bøvlet!

Jeg brød mig slet ikke om funktionen med at tage billeder med ainoen. Synes billederne blev uskarpe i forhold til mange af de andre mobiler jeg har haft 

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Det er LIGE PRÆCIS de 2 telefoner jeg selv står og vakler imellem, så super godt indlæg!

Jeg tror jeg ender på Incredible S for skærmen er lidt mindre, men skulle have et meget bedre billede pga lcd skærmen, samtidig med at den jo optager i HD. Desire HDéren er MEGET stor at have i lommen, men ellers også super fin.

HTC er super nem at finde ud af, så dét skal du ikke være nervøs for

Kæresten har selv en almindelig desire og jeg er helt vild med den også.

Er spændt på hvad folk skriver

Jeg hælder (i dag i hvert fald) også mest til Incredible S.... men det er også det med at tasterne drejer med når man drejer skærmen. Tror uanset hvad jeg skal ind i en butik og lige prøve at have dem begge i hånden og se hvordan og hvorledes. Og prisforskellen på dem er jo så minimal, så det er ikke det der er det afgørende.

Har hørt fra flere som har Desire HD'en, som er super glade for den. Men har endnu ikke stødt på nogen med Incredible S.

Dejligt at min tråd også kunne bruges til andre 

Jeg vil nok synes den er svær i starten kunne jeg forestille mig, men det er fordi jeg slet ikke er vant til at skrive osv. på en touch, så det er jeg spændt på.

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

bb78 skriver:

Jeg brød mig slet ikke om funktionen med at tage billeder med ainoen. Synes billederne blev uskarpe i forhold til mange af de andre mobiler jeg har haft 

Mine var nu ok. Men synes den mobil har fungeret elendigt stort set fra start af. Og nu er det sådan når jeg skriver, at hvis jeg fx prøver at lave punktum, komma eller andre tegn, så sætter den en masse underlige ø'er og lignende ind også, så den trænger virkelig til udskiftning!

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

iPhone, iPhone, iPhone Har haft to HTC og iPhone stikker alt

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

Jeg har en desireHD... Jeg kan IKKE sige NOK fantastisk om den Det er mega fedt. Den er hurtig, den er smart. Det er mega fedt, med den store skærm. Det eneste der er nedern, er at den naturligvis bruger batteriet hurtigt, pga den store skærm. Men sådan er det jo. Det ER jo en en pad computer.

Jeg har købt sådan et gummi sleeve eller hvad det hedder til at have den i, så den er beskyttet, hvis jeg skulle tabe den. Det kan jeg KLART anbefale. Faktisk er den så godt beskyttet at man IKKE taber den, fordi den ligger meget bedre i hånden.

Jeg bruger den til ALT. Har fundet fede apps, der gør mit liv meget lettere. Den er sjov, den er seriøs. Og den er cool

Det er så absolut min store kærlighed (udover Idun, Frigg og Tom) herhjemme hihi...

Men spørg gerne specifikt til et eller andet. Det virker også fjollet bare at sidde og skrive at man er vild med den.

Men jeg gik fra at sige: Jeg skal ALDRIG have andet end en classic phone til at få denneher. Det er ... ja amazing

Jeg stod selv og overvejede en WildFire, fordi det var det eneste jeg selv ville til nærmelsesvis få råd til mens jeg var på barsel. jeg er rigtig glad for at jeg fik en desireHD af husbonni. Det er ligesom at have en chevolet tspark og en VW golf bluemotion Du kommer fint frem i begge to. De kan hvad en bil skal begge dele. Men der er bare KLASSER til forskel

Så i deeeeeeeen grad thumbs up for min egen fon

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

R&N skriver:

iPhone, iPhone, iPhone Har haft to HTC og iPhone stikker alt

Ja, men er IKKE interesseret i en iPhone  Kun de to nævnte har interesse. For det første bliver en iPhone i hvert fald 1500 kr for dyr, og for det andet kan du ikke få bedre end 5 megapixel kamera i iPhones, og vil ikke have dårligere end 8 megapixel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.