HTC Desire HD og HTC Incredible S - nogle der har disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Jeg har forresten købt den samme og har haft den siden den 17.

Jeg er SÅ glad og fuldt ud tilfreds med den.

GLÆD dig

Jeg sidder med den lige nu. Er ved at synkronisere den med den gamle, så jeg får flyttet alle mine kontakter, kalenderposter og sms'er med  Det er meget nyt for mig med sådan en smartphone, så er spændt på hvordan det bliver 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

TinaPina

FrkT skriver:

Jeg sidder med den lige nu. Er ved at synkronisere den med den gamle, så jeg får flyttet alle mine kontakter, kalenderposter og sms'er med  Det er meget nyt for mig med sådan en smartphone, så er spændt på hvordan det bliver 

Det er også min første, men den er intet mindre end genial.

Bare det at jeg kan have mine bøger i den er et kæmpe hit.

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Det er også min første, men den er intet mindre end genial.

Bare det at jeg kan have mine bøger i den er et kæmpe hit.

Hvordan kan du have dine bøger i den?

Kan du finde ud af hvordan man går ind i kalenderen og opretter opgaver? Og hvordan sætter man alarmen til??

Anmeld

28. marts 2011

TinaPina

FrkT skriver:

Hvordan kan du have dine bøger i den?

Kan du finde ud af hvordan man går ind i kalenderen og opretter opgaver? Og hvordan sætter man alarmen til??

Jamen jeg har fundet,fx, alle tidligt bøgerne som en app. Genialt !

Du trykker på den dato du gerne vil oprette en opgave eller en aftale på og så kommer muligheden tilføj aftale frem.

Tryk på uret og så kommer der flere valgmuligheder frem i bunden af skærmen. Uret i den version jeg har valgt fremstår alarmen som et gammeldags vækkeur i bunden.

Det er lidt forskelligt alt efter hvilken version af de forskellige ting de.vælger

Spørg endelig hvis der er mere du vil vide !

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Jamen jeg har fundet,fx, alle tidligt bøgerne som en app. Genialt !

Du trykker på den dato du gerne vil oprette en opgave eller en aftale på og så kommer muligheden tilføj aftale frem.

Tryk på uret og så kommer der flere valgmuligheder frem i bunden af skærmen. Uret i den version jeg har valgt fremstår alarmen som et gammeldags vækkeur i bunden.

Det er lidt forskelligt alt efter hvilken version af de forskellige ting de.vælger

Spørg endelig hvis der er mere du vil vide !

Fandt selv kalenderen 

Men mange tak for det med alarmen, for ledte og ledte, og kunne bare ikke finde den. Men nu har jeg fundet den, super! 

Hvad hedder den app med bøgerne?

Anmeld

28. marts 2011

TinaPina

FrkT skriver:

Fandt selv kalenderen 

Men mange tak for det med alarmen, for ledte og ledte, og kunne bare ikke finde den. Men nu har jeg fundet den, super! 

Hvad hedder den app med bøgerne?

Så lidt

Den hedder the twillight saga collection.

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Så lidt

Den hedder the twillight saga collection.

Okay  Ved du hvordan man sætter smileys ind i ens sms'er? - og i det hele taget? Kan ikke finde ud af det..

Anmeld

28. marts 2011

TinaPina

FrkT skriver:

Okay  Ved du hvordan man sætter smileys ind i ens sms'er? - og i det hele taget? Kan ikke finde ud af det..

Når du er inde i smsen, trykker du på de tre vandrette streger nederst, flere og indset smiler

Anmeld

28. marts 2011

FrkT

TinaPina skriver:

Når du er inde i smsen, trykker du på de tre vandrette streger nederst, flere og indset smiler

Okay, mange tak 

Ved du hvordan det er med internet så? For jeg valgte på et tidspunkt i dag vores trådløse internet herhjemme på den (den fandt det selv). Men koster det noget når den kører over det? Og hvad så når jeg ikke er herhjemme?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.