HTC Desire HD og HTC Incredible S - nogle der har disse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Zafir

R&N skriver:

iPhone, iPhone, iPhone Har haft to HTC og iPhone stikker alt

DesireHD slår iPhone4 i alle specs  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

Halbschön

Zafir skriver:

DesireHD slår iPhone4 i alle specs  

Hehe ikke i min lille verden ved ikke hvad jeg gjorde før jeg fik min iPhone

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

Zafir skriver:

Jeg har en desireHD... Jeg kan IKKE sige NOK fantastisk om den Det er mega fedt. Den er hurtig, den er smart. Det er mega fedt, med den store skærm. Det eneste der er nedern, er at den naturligvis bruger batteriet hurtigt, pga den store skærm. Men sådan er det jo. Det ER jo en en pad computer.

Jeg har købt sådan et gummi sleeve eller hvad det hedder til at have den i, så den er beskyttet, hvis jeg skulle tabe den. Det kan jeg KLART anbefale. Faktisk er den så godt beskyttet at man IKKE taber den, fordi den ligger meget bedre i hånden.

Jeg bruger den til ALT. Har fundet fede apps, der gør mit liv meget lettere. Den er sjov, den er seriøs. Og den er cool

Det er så absolut min store kærlighed (udover Idun, Frigg og Tom) herhjemme hihi...

Men spørg gerne specifikt til et eller andet. Det virker også fjollet bare at sidde og skrive at man er vild med den.

Men jeg gik fra at sige: Jeg skal ALDRIG have andet end en classic phone til at få denneher. Det er ... ja amazing

Jeg stod selv og overvejede en WildFire, fordi det var det eneste jeg selv ville til nærmelsesvis få råd til mens jeg var på barsel. jeg er rigtig glad for at jeg fik en desireHD af husbonni. Det er ligesom at have en chevolet tspark og en VW golf bluemotion Du kommer fint frem i begge to. De kan hvad en bil skal begge dele. Men der er bare KLASSER til forskel

Så i deeeeeeeen grad thumbs up for min egen fon

Den der gummi sleeve tror jeg godt jeg ved hvad er, min kollega har en alm. HTC Desire, hvor hun har sådan en til, vældig smart, fordi hun kan bruge den uden at tage den ud af. Og jeg er virkelig MESTER i at tabe min telefon ud af lommen osv. 

Alt det der med apps har jeg aldrig gjort i, så det er jeg også meget spændt på hvad egentlig er 

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

R&N skriver:

Hehe ikke i min lille verden ved ikke hvad jeg gjorde før jeg fik min iPhone

Sådan har jeg det med min desireHD... Der var et liv FØR ANDROID og et liv EFTER ANDRIOD... Foretrækker KLART det efter hehehhehee

Anmeld

8. marts 2011

Halbschön

FrkT skriver:

Ja, men er IKKE interesseret i en iPhone  Kun de to nævnte har interesse. For det første bliver en iPhone i hvert fald 1500 kr for dyr, og for det andet kan du ikke få bedre end 5 megapixel kamera i iPhones, og vil ikke have dårligere end 8 megapixel 

Hehe ku bare ikke lige lade være med at blande mig 5mpix er fint til mig lige nu, ellers har jeg mit digi Men du må da lige komme med en Update når du ved hvad du køber

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

FrkT skriver:

Den der gummi sleeve tror jeg godt jeg ved hvad er, min kollega har en alm. HTC Desire, hvor hun har sådan en til, vældig smart, fordi hun kan bruge den uden at tage den ud af. Og jeg er virkelig MESTER i at tabe min telefon ud af lommen osv. 

Alt det der med apps har jeg aldrig gjort i, så det er jeg også meget spændt på hvad egentlig er 

Jeg har seriøst også altid kastet rundt med mine telefoner... (), men det er ligesom denneher er LIMET til hånden af mig Det er fantastisk. Også en super egenskab den har. Men jeg var lidt nervøs for at få SÅDAN en fin telefon, fordi jeg var vandt til at mine telefoner jo smadrede efter MAX et år, pga min lidt klodsethed hvad angår telefoner.

Jeg kender også den alm desire... Og den er ikke HALVT så COOOL som HD'en Den har meget bedre processor og den har en dejlig stor skærm med flot billede - også er der jo HD videocam... det er altså også FEEEDT!!!

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

R&N skriver:

Hehe ku bare ikke lige lade være med at blande mig 5mpix er fint til mig lige nu, ellers har jeg mit digi Men du må da lige komme med en Update når du ved hvad du køber

Det skal jeg nok  Skal også lige vente på jeg får pengene, så der går lige 20 dage endnu  Men jeg glæææææder mig til at få en der MEDarbejder () i stedet for MODarbejder 

Anmeld

8. marts 2011

FrkT

Zafir skriver:

Jeg har seriøst også altid kastet rundt med mine telefoner... (), men det er ligesom denneher er LIMET til hånden af mig Det er fantastisk. Også en super egenskab den har. Men jeg var lidt nervøs for at få SÅDAN en fin telefon, fordi jeg var vandt til at mine telefoner jo smadrede efter MAX et år, pga min lidt klodsethed hvad angår telefoner.

Jeg kender også den alm desire... Og den er ikke HALVT så COOOL som HD'en Den har meget bedre processor og den har en dejlig stor skærm med flot billede - også er der jo HD videocam... det er altså også FEEEDT!!!

Jeg vil bestemt heller ikke nøjes med den almindelige Desire, den har også kun 5 megapixel kamera (tsk tsk). Og jeg har godt nok et digitalkamera liggende, men jeg får det aldrig brugt, derfor vil jeg have et godt kamera i min telefon, for så har jeg den altid lige i lommen og kan tage de billeder jeg ellers ikke ville få taget 

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

R&N skriver:

Jeg har også et normalt digicam... Og manden har digiSR (fiiiint et). Men det er ALTID mobilcam, man har ved hånden. Så det skal bare være godt

Også kan jeg anbefale at købe et STORT SD kort Og et ekstra datakabel

Anmeld

8. marts 2011

Zafir

FrkT skriver:

Jeg vil bestemt heller ikke nøjes med den almindelige Desire, den har også kun 5 megapixel kamera (tsk tsk). Og jeg har godt nok et digitalkamera liggende, men jeg får det aldrig brugt, derfor vil jeg have et godt kamera i min telefon, for så har jeg den altid lige i lommen og kan tage de billeder jeg ellers ikke ville få taget 

Neeeemlig nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.