Discount forretninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2011

Clisolka

Carina1977 skriver:

For mig er billige tøjmærker heller ikke tabu, og det tror jeg heller ikke det er for dig, når nu du selv kan finde på at købe de billige mærker. Så længe mit barn går i pænt tøj uden huller eller andet, jamen så har jeg bestemt ikke noget at være flov over. Så nej det er ikke tabu i mit hoved

Kan ikke være mere enig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2011

sne190810

mor_sabina skriver:

Nej desværre men mon ikke det var valkyrien, der havde fået sig en baresso på banegården og så var der kommet en ældre dame men en kop fra 7 eleven og hun havde så kommenteret hendes dyre kaffe???

Åh gud, hvor åndsvagt  GAMLE DAMER ALTSÅ ..  De er altså noget for dem selv. (Siger ikke alle er, men mange af dem er nu altså nogle sure sataner .. )

Jeg handler meget forskelligt.

- Netto til de basale varer, som tit også er at finde i andre fødevareforretninger,- dog bare til en del billigere penge.

-Fakta kan jeg rigtig ´godt lide, det er som om den er på samme prisniveau som Netto. Det er bare en meget pænere, mere overskuelig og bedre varesortiment.

Desværre, så er det ikke så tit jeg kommer i Fakta, da den Fakta som ligger 5 min. fra min bopæl har trapper op, uden sådan en himstergimst til at barnevogne/kørestole osv. ikke kan komme 'derop' og ind for at handle. RET ÅNDSVAGT!  (Sådan er det desuden tit herinde i byen, der er virkelig mange forretninger hvor det er udelukket for barnevogn og kørestolsbrugere at komme ind.)

Anmeld

8. marts 2011

sarahb

Fru. Skovrup skriver:

jeg synes generalt altid netto har hvad jeg skal bruge.

Det eneste jeg køber ud over det man kan få i netto, køber jeg i den lokale Thai forretning, såsom 25kg ris  og sjove krydderier.

Nu laver vi meget udenlandsk mad og der har de slet ikk krydderier urter osv osv. Fx citron græs fiskesovs fiske chilier og de har heller ikknoget så simpelt som fransk hotdog dressing.

Anmeld

8. marts 2011

sne190810

..Hov blev slet ikke færdig

Men, men, men når alt så er sagt .. Jeg æææææææææææælsker Føtex, havde jeg penge i spandevis ville jeg handle der hver dag. Syntes det er lækre ting, go' kvalitet, en hammer lækker delikatesse, og ja så bare generelt alt hvad man muligvis skal bruge. Man behøver ikke rende i flere forskellige butikker, og de kan stortset få alt.

I  IT!

Men som en anden skriver, så holder jeg mig fra dem .. Det er kun nogle gange hvis jeg har det sådan at jeg skal ha' det lidt lækker, så går jeg derind  Men prøver at holde det til et minimum .. For ellers går jeg hurtigt fallit.  

Anmeld

8. marts 2011

Mormilla

Jeg handler stort set altid i rema1000. Men de har ikke altid alt. så hvis jeg skal ha noget specialt så smutter jeg i kvickly bagefter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.