Jeg hader Netto. Jeg synes det er en rodebutik og gider ikke gå rundt og lede efter varerne i div. papkasser osv. og jeg må indrømme at jeg synes mine varer er lidt "ringere" når jeg selv skal flå dem ud af en papkasse belyst af neonrør, frem for når de står pænt præsenteret på en hylde. Derudover synes jeg nogen gange det kan være svært at finde de mærker jeg plejer at købe, så er der billige tyske alternativer (f.eks) og det vil jeg ikke have.
Jeg handler oftest i Kiwi, men kan også godt lide Rema 1000, der synes jeg bare tit at grøntsagerne og frugten er ringere end i Kiwi hvor de altid har masser af friskt og et stort udvalg. Der er varerne pakket ud og til at finde og stadig billige! Jeg elsker dog at handle i ex. Føtex, men gør det sjældent for jeg kommer til at købe alt for mange lækre/luksuriøse madvarer og kvitteringen lyder derfor ofte på 800 kr
hvilket vores madbudget ikke holder til særligt længe!
Jeg synes ikke at discont er tabu, undtagen hvis folk køber møbler/babyudstyr/tøj til sig selv derinde. Men så er det jo oftest i bilka/føtex og det er jo så ikke discont, eller??
Anmeld