Read the baby, not the books.
mor_sabina skriver:
Jeg kø'ber alt hvad jeg kan på den billigste måde. Så længe det er noget jeg synes om så er jeg fuldstændig ligeglad med hvor det kommer fra.
Men jeg tror da nok der er lidt om det, altså i det hele taget vil ma jo gerne se ud af noget, og vise økonomisk overskud.
Men dagligvarer tror jg ikke har det samme tabu, ihvertfald ikke hvad jeg har lagt mærke til.
Vi handler altid i kvickly, det synes jeg er rigtig billigt (jeg køber xtra varer for det meste)
jeg har det på samme måde.
Jeg ved min farmor (hun er ikke gammel) hun handler kun ind i Irma, om det er en discount forretning ved jeg ikke, men hun er lidt fanatisk ang. det hun køber, men hun har også råd til det. og Så er hun vegetar, så hun må vel godt være kræsen.
Jeg synes ikke man ser dårlig ud fordi man køber dagligvare i netto, og synes faktisk de har mange sjove ting jeg hurtig kan købe mig fattig i i den der spot vare afdeling eller hvad det hedder, der hvor der til tider er tøj, sko eller andre sjove ting som pynt og sådan.
Det jeg synes der er vigtigst er at man køber det man vil have, og gør det der hvor man får mest for pengene 
Anmeld