Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sweet skriver: jeg glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg kan se at det er en lille bebs... lige i dag er den blevet døbt spunken
jeg glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg kan se at det er en lille bebs... lige i dag er den blevet døbt spunken
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er så dejligt at høre Er så glad på jeres vegne
Lotus86 skriver: Så endnu en gang kæmpe stort tillykke med jeres skønne lille spunk
Så endnu en gang kæmpe stort tillykke med jeres skønne lille spunk
hehe mange tak
STORT tillykke med det lille blinkende spir
MoarHvidovre skriver: STORT tillykke med det lille blinkende spir
mange tak... er bare så glad i dag
sweet skriver: mange tak... er bare så glad i dag
Det kan jeg godt forstå - det er også stort
sweet skriver: så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu.... var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....
var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
Hurraaa og ih hvor dejligt
MoarHvidovre skriver: Det kan jeg godt forstå - det er også stort
ja det var så skønt tror ikke der var nogen af de mennesker oppe på sygehuset der kunne undgå at se det var en god nyhed man havde fået der inde
MaybeBaby skriver: Hurraaa og ih hvor dejligt
jaaa det er super skønt men gud hvor er der dog lang tid til jeg får lov at se den lille spire igen
sweet skriver: ja det var så skønt tror ikke der var nogen af de mennesker oppe på sygehuset der kunne undgå at se det var en god nyhed man havde fået der inde
Skal du scannes igen inden du skal til nf?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128