en lille blinkene spire :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Det kan jeg godt forstå Kan sagtens huske hvordan det var, kunne slet slet ikke slappe af før jeg havde været til tryghedsscanning, og derefter var det bare noget helt andet, kunne meget lettere nyde at være gravid

føler mig også en smule mere lettet, men det sidder stadigvæk i hovedet de andre gange hvor det ikke er gået godt... men denne gang har jeg i det mindste set at der er liv der inde

tror når jeg er nået de 12 uger at jeg kan føle mig lidt mere rolig.. men er bare så bange for at min sygdom gør at den ikke overlever... men selvfølgelig giver det lidt mere tro på det hele nu når vi har set den i dag og at der var liv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Sofia

7. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen  så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....

var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde

Dejligt! Det er en stor oplevelse, jeg husker det selv. Hehe Det er helt rørende at se det blinke løs!

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

føler mig også en smule mere lettet, men det sidder stadigvæk i hovedet de andre gange hvor det ikke er gået godt... men denne gang har jeg i det mindste set at der er liv der inde

tror når jeg er nået de 12 uger at jeg kan føle mig lidt mere rolig.. men er bare så bange for at min sygdom gør at den ikke overlever... men selvfølgelig giver det lidt mere tro på det hele nu når vi har set den i dag og at der var liv

Jeg slappede også først helt af efter de 12 uger, eller man slapper nok aldrig helt af, men er så rolig som jeg nu kan være Jeg er sikker på den lille spire nok skal blive hvor den er

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

Jeg slappede også først helt af efter de 12 uger, eller man slapper nok aldrig helt af, men er så rolig som jeg nu kan være Jeg er sikker på den lille spire nok skal blive hvor den er

Anmeld

7. marts 2011

Fenja09

sweet skriver:

så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen  så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....

var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde

Hvor er det skønt for dig! Mange gange tillykke

Anmeld

7. marts 2011

NinaE

Hvor dejligt, at du har set tegn på liv... den skal nok blive stor og stærk

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Dejligt! Det er en stor oplevelse, jeg husker det selv. Hehe Det er helt rørende at se det blinke løs!

blev også bare så glad

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

jeg glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg kan se at det er en lille bebs... lige i dag er den blevet døbt spunken

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Fenja09 skriver:

Hvor er det skønt for dig! Mange gange tillykke

mange mange tak  dejligt at vide at jeg er så oppustet pga den lille spire som er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.