Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lotus86 skriver: Det kan jeg godt forstå Kan sagtens huske hvordan det var, kunne slet slet ikke slappe af før jeg havde været til tryghedsscanning, og derefter var det bare noget helt andet, kunne meget lettere nyde at være gravid
Det kan jeg godt forstå Kan sagtens huske hvordan det var, kunne slet slet ikke slappe af før jeg havde været til tryghedsscanning, og derefter var det bare noget helt andet, kunne meget lettere nyde at være gravid
føler mig også en smule mere lettet, men det sidder stadigvæk i hovedet de andre gange hvor det ikke er gået godt... men denne gang har jeg i det mindste set at der er liv der inde
tror når jeg er nået de 12 uger at jeg kan føle mig lidt mere rolig.. men er bare så bange for at min sygdom gør at den ikke overlever... men selvfølgelig giver det lidt mere tro på det hele nu når vi har set den i dag og at der var liv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sweet skriver: så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu.... var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....
var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
Dejligt! Det er en stor oplevelse, jeg husker det selv. Hehe Det er helt rørende at se det blinke løs!
sweet skriver: føler mig også en smule mere lettet, men det sidder stadigvæk i hovedet de andre gange hvor det ikke er gået godt... men denne gang har jeg i det mindste set at der er liv der inde tror når jeg er nået de 12 uger at jeg kan føle mig lidt mere rolig.. men er bare så bange for at min sygdom gør at den ikke overlever... men selvfølgelig giver det lidt mere tro på det hele nu når vi har set den i dag og at der var liv
Hvor er det skønt for dig! Mange gange tillykke
Secrets skriver: Dejligt! Det er en stor oplevelse, jeg husker det selv. Hehe Det er helt rørende at se det blinke løs!
blev også bare så glad
Lotus86 skriver: Jeg slappede også først helt af efter de 12 uger, eller man slapper nok aldrig helt af, men er så rolig som jeg nu kan være Jeg er sikker på den lille spire nok skal blive hvor den er
Jeg slappede også først helt af efter de 12 uger, eller man slapper nok aldrig helt af, men er så rolig som jeg nu kan være Jeg er sikker på den lille spire nok skal blive hvor den er
jeg glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg kan se at det er en lille bebs... lige i dag er den blevet døbt spunken
Fenja09 skriver: Hvor er det skønt for dig! Mange gange tillykke
mange mange tak dejligt at vide at jeg er så oppustet pga den lille spire som er der
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128