Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....
var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sweet skriver: så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu.... var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde
deeejligt at høre
Babyklar skriver: deeejligt at høre
har aldrig været så nervøs før så det var bare skønt at se det... nu skal den forsat bare blive ved med at blinke
sweet skriver: har aldrig været så nervøs før så det var bare skønt at se det... nu skal den forsat bare blive ved med at blinke
selvf, det gør den også
Babyklar skriver: selvf, det gør den også
tør ihvertfald og tro lidt mere på det denne gang
Tillykke til dig også
Miia90 skriver: Tillykke til dig også
mange tak
Lotus86 skriver: Ihh hvor dejligt... Stort tillykke Og husk, at når man først har set hjerteblink, så er der altså meget stor sandsynlighed for, at den bliver derinde
Ihh hvor dejligt... Stort tillykke Og husk, at når man først har set hjerteblink, så er der altså meget stor sandsynlighed for, at den bliver derinde
åhhh det håber jeg ihvertfald... er bare så glad i dag for at have set den er der endnu
sweet skriver: åhhh det håber jeg ihvertfald... er bare så glad i dag for at have set den er der endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128