en lille blinkene spire :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.151 visninger
47 svar
0 synes godt om
7. marts 2011

sweet

så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen  så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....

var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

Moar2011

sweet skriver:

så var jeg til trykhedsskanning i dag og fik en lille spire at se der flimmerede på skærmen  så dens lille hjerte slår... er sat et par dage tilbage så skulle være 6+4 nu....

var bare så nervøs for der ikke ville være noget der inde men det var der... er bare så lettet så nu må den bare gerne blive ved med at blinke der inde

deeejligt at høre

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

deeejligt at høre

har aldrig været så nervøs før så det var bare skønt at se det... nu skal den forsat bare blive ved med at blinke

Anmeld

7. marts 2011

Moar2011

sweet skriver:

har aldrig været så nervøs før så det var bare skønt at se det... nu skal den forsat bare blive ved med at blinke

selvf, det gør den også

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Babyklar skriver:

selvf, det gør den også

tør ihvertfald og tro lidt mere på det denne gang

Anmeld

7. marts 2011

Miia90

Tillykke til dig også

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Miia90 skriver:

Tillykke til dig også

mange tak

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

Ihh hvor dejligt... Stort tillykke Og husk, at når man først har set hjerteblink, så er der altså meget stor sandsynlighed for, at den bliver derinde

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Lotus86 skriver:

Ihh hvor dejligt... Stort tillykke Og husk, at når man først har set hjerteblink, så er der altså meget stor sandsynlighed for, at den bliver derinde

åhhh det håber jeg ihvertfald... er bare så glad i dag for at have set den er der endnu

Anmeld

7. marts 2011

Lotus86

sweet skriver:

åhhh det håber jeg ihvertfald... er bare så glad i dag for at have set den er der endnu

Det kan jeg godt forstå Kan sagtens huske hvordan det var, kunne slet slet ikke slappe af før jeg havde været til tryghedsscanning, og derefter var det bare noget helt andet, kunne meget lettere nyde at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.