en lille blinkene spire :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

jeg glæder mig ihvertfald til næste gang hvor jeg kan se at det er en lille bebs... lige i dag er den blevet døbt spunken

Tja, det kan være meget passende På engelsk er spunk et andet ord for sæd. Hehe. Kan huske min engelske familie så helt forkerte ud i hovedet første gang de stødte på spunk-slink her i DK! De måtte have en masse med hjem, fordi de synes det var skægt. Hehe. Bare lige en fun fact

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Dejligt! Det er en stor oplevelse, jeg husker det selv. Hehe Det er helt rørende at se det blinke løs!

nu hjalp du mig forresten sidst hvor der var noget jeg ikke kunne finde ud af her inde.. så det kan være du kan fortælle hvor henne af jeg gør så jeg kan skrive f.eks. hvor langt jeg er henne under mit profil billede??

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Tja, det kan være meget passende På engelsk er spunk et andet ord for sæd. Hehe. Kan huske min engelske familie så helt forkerte ud i hovedet første gang de stødte på spunk-slink her i DK! De måtte have en masse med hjem, fordi de synes det var skægt. Hehe. Bare lige en fun fact

hehe ja okay det viste jeg så ikke at det var  det var lidt sjovt, men nu har der jo også været sæd med til at lave den så er det ikke ok så at den er døbt spunken

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

nu hjalp du mig forresten sidst hvor der var noget jeg ikke kunne finde ud af her inde.. så det kan være du kan fortælle hvor henne af jeg gør så jeg kan skrive f.eks. hvor langt jeg er henne under mit profil billede??

Du går ind på din profil, og så oppe i toppen til højre for hvor dit brugernavn står kan du klikke og skrive

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

hehe ja okay det viste jeg så ikke at det var  det var lidt sjovt, men nu har der jo også været sæd med til at lave den så er det ikke ok så at den er døbt spunken

Jamen det er nemlig derfor det er meget passende

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Jamen det er nemlig derfor det er meget passende

takker for hjælpen  okay så hedder den da bare forsat spunken  en meget værdifuld spunk

Anmeld

7. marts 2011

Frøken J.

sweet skriver:

takker for hjælpen  okay så hedder den da bare forsat spunken  en meget værdifuld spunk

Og mon ikke den lille guldklump bliver derinde, når nu du har set hjerteblink! Krydser hvert fald fingre

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Secrets skriver:

Og mon ikke den lille guldklump bliver derinde, når nu du har set hjerteblink! Krydser hvert fald fingre

nu er der ihvertfald meget større chance for at den gør... og bliver vist fulgt nøje pga min tarmsygdom.. så skal have en bestemt overlæge ved fødegangen som skal være sikker på at alt er som det skal være løbende...

Anmeld

7. marts 2011

Maalene

Åhh, hvor er det fantastisk at høre - det har I virkelig også fortjent

Anmeld

7. marts 2011

sweet

Maalene skriver:

Åhh, hvor er det fantastisk at høre - det har I virkelig også fortjent

mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.