I min verden er det meget enkelt....
Din kæreste kan ikke få budskabet i gennem til sin eks om, at han ikke vil snakke med hende mere - hun bliver VED med at skrive, og vil bare ikke lade være, selvom han ikke svarer hende...
Men det ender jo altid med, at han svarer hende alligevel, sådan som jeg har læst det... og selv om det er med en negativ sms, så er det stadig et svar og dermed opmærksomhed fra hans side, og det er jo det hun er ude efter.. Så han skal lade HELT vær med at svare hende, også efter flere måneder, hvor han har fået flere sms'er fra hende! Han skal SLET ikke skrive tilbage til hende, heller ikke negative beskeder, for som man jo siger: Negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed!
Så længe hun bare kan få lidt ud af ham i form af et svar, så er det nok til, at hun bliver ved - og hvis det virkelig irriterer ham så meget, som du skriver, så kan han også lade hende helt være! Ellers er det vel fordi han gerne vil skrive med hende, tænker jeg.... han burde kunne lade være med at svare hende - overhovedet! Det ville jeg i hvert fald kræve af min kæreste...
Anmeld