eks kærester !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2011

Fam. Madsen

Jeg kender godt din følser.

min mands eks. kontakter ham stadig og vi har været samme i år nu er gift og venter nummer to barn sammen men det får hende ikk til og stoppe.

jeg bliver sur og ked af det og tænker er det, virkelig det vær. 

men hvis du virkelig elsker ham og ved at det skkal være jer to i fremtiden så kæmp for det og sig til kærsten som jeg sagde til min. la vær med at svar på hendes beskeder så stopper hun til sidst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2011

CiSo

Anonym skriver:

Han er ikke i tvivl om at det nager mig.. men hvorfor kan han ikke selv komme med forslaget? .. går det ikke ham på at hun bliver ved? ..

Åbenbart ikke nok til at han vil gøre noget ved det.. Men syntes klart du skal tage en snak med ham om det, og så er det legemeget at han ikke selv tager initertiv til det.. Du har vidst bare brug for at få den sag ud af verden, og det gør du ved at tage den snak med ham, måske har han ikke helt forstået hvor meget det egentlig irriterer dig at hun skriver hele tiden.

håber i finder ud af det. 

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Jeg kan godt forstå du bliver irrirteret over at hun bliver ved med at kontakte din kæreste. Hvis det var mig ville jeg også blive irrirteret.

Jeg ville også bede min kæreste om at skifte nummer, da det i min verden er en god løsning. Jeg mener bestemt ikke at du skal tage kontakt til hende. Det må være ham der skal gøre noget ved det og ikke dig.

Ja, han vælger faktisk den løsning ikke at svare hende.. men så sendte hun en uge efter en sms til, om hvor hårdt hun har det osv osv.. og så endte det med vi kom op at skændes, ( det gør så ondt, at man kan komme op at skændes om en person der er så lav ikke at forstå en hentydning) og så svaret han hende tilbage om at nu sku hun bare fatte at han ikke gad hende og at de aldrig sku mødes igen.. og at hun ødelagde hans liv ved ikke at lade ham være.. og igen skrev hun som han så bare lod hver med at svare på ..

Anmeld

7. marts 2011

De3Guldklumper

jeg ser 2 løsninger på problemet..

1: han fortæller hendes EEN gang for alle at hun ikke skal skrive mere da han har fundet sin plads- og bliver hun ved jamen så lader han være med at svare og så må hun jo på et eller andet tidspunkt fatte at han ikke gider hende..

2. at han skifter nummer og så er den ikke længere..

Egentlig hælder jeg selv mest til  nummer 1 da jeg faktisk ikek synes det burde være nødvendigt at skifte nummer.. Han må bare være mere klar i sin udmelding til hende så hun ligesom forstår et vink med en vognstang

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

sophieamalia skriver:

Åbenbart ikke nok til at han vil gøre noget ved det.. Men syntes klart du skal tage en snak med ham om det, og så er det legemeget at han ikke selv tager initertiv til det.. Du har vidst bare brug for at få den sag ud af verden, og det gør du ved at tage den snak med ham, måske har han ikke helt forstået hvor meget det egentlig irriterer dig at hun skriver hele tiden.

håber i finder ud af det. 

Jeg leder i storstil efter en løsning hvor hun kan lade ham være.. og tager hatten af for ham at han er ærlig og siger at hun har skrevet .. og hun har snart sms'et ham i et år, hun kan da ikke blive ved med at have ondt i hjertet ..

mange tak for det, håber jeg også.. splitte os ad, får hun sq ikke lov til hehe

Anmeld

7. marts 2011

Anonym trådstarter

jeg ser 2 løsninger på problemet..

1: han fortæller hendes EEN gang for alle at hun ikke skal skrive mere da han har fundet sin plads- og bliver hun ved jamen så lader han være med at svare og så må hun jo på et eller andet tidspunkt fatte at han ikke gider hende..

2. at han skifter nummer og så er den ikke længere..

Egentlig hælder jeg selv mest til  nummer 1 da jeg faktisk ikek synes det burde være nødvendigt at skifte nummer.. Han må bare være mere klar i sin udmelding til hende så hun ligesom forstår et vink med en vognstang

For nogle mdr tilbage kontakttet hun ham, om de samme ting, om de ikke godt ku mødes og snakke , om han ikk vil se hvor hunn bor, osv osv osv.. og hun lovet ham på det tidspunkt at hvis de ku snak sammen lod hun ham være for altid, der var bare nogen ting hun gerne vil have svar på. mig og ham bliver så enige om at de kunne ringes ved, han ringer så til hende , de snakker sammen o 49min, hun spørg om det samme og det samme, tuder, sviner ham til og tror ikke på at jeg gør ham lykkelig..

og der ved slutter han samtalen og ber hende om at lade ham være ..

det er endnu ikke sivet ind !!

Han har både sagt det på en søde måde og i det det stadig ikke hjælper går han over i den hård og direkte tone og det siver bare ikke ind ..

Anmeld

7. marts 2011

Sphynxlover

Sikke en taber hun er !

Jeg har engang selv kontaktet min x men var en aften jeg sad og kedede mig og så fik jeg den ide at jeg da lige ville høre hvordan det gik - nok ikke så smart da jeg ikke lige hvade tænkt på at han jo også har en ny dame.. men det respekterer jeg da fuldt ud og har ikke kontaktet ham siden

Jeg er lykkelig sammen med min kæreste og har ikke behov for at rode i fortiden

Det er da ufatteligt at hun ikke fatter en hentydning når han ligesom har lagt kortene på bordet og han ik gider hendes grimme fjæs mere

Anmeld

7. marts 2011

Sphynxlover

Har i overvejet at politianmelde hende ? det er jo direkte stalkeri (staves ?) og det er ulovligt !

Anmeld

7. marts 2011

Fru Nielsen

Min mands eks kæreste gjorde det samme og det endte med han fik nyt nr.... Hun ku finde på at skrive alt mulig med at hun savnede ham og at hun havde troet han var den hun sku have børn med, og bla bla bla....

Han blev så træt af det til sidst at han fik nyt nr.

Hun kan stadig, trods hun ved vi er blevet gift finde på at kontakte min mands kusine for at høre til hvordan det går mellem ham og mig.

Hader eks kærester....

Anmeld

7. marts 2011

De3Guldklumper

For nogle mdr tilbage kontakttet hun ham, om de samme ting, om de ikke godt ku mødes og snakke , om han ikk vil se hvor hunn bor, osv osv osv.. og hun lovet ham på det tidspunkt at hvis de ku snak sammen lod hun ham være for altid, der var bare nogen ting hun gerne vil have svar på. mig og ham bliver så enige om at de kunne ringes ved, han ringer så til hende , de snakker sammen o 49min, hun spørg om det samme og det samme, tuder, sviner ham til og tror ikke på at jeg gør ham lykkelig..

og der ved slutter han samtalen og ber hende om at lade ham være ..

det er endnu ikke sivet ind !!

Han har både sagt det på en søde måde og i det det stadig ikke hjælper går han over i den hård og direkte tone og det siver bare ikke ind ..

Øv ja det kan jeg godt se - hun skal da virkelig viftes om ørerne for det siver ind

Så synes jeg bare han skal lade tlf være tlf og simpelthen ikke tage den når hun ringer eller sms´e hende tilbage når hun har skrevet.. Simpelthen lade hendes telefon forblive tavs og derved vise hende at hun ikke længere kan tilkomme sig hans opmærksomhed for hans plads er ved dig nu og derfor koncentrere han sig 100% om dig og jeres fællesliv fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.