jeg ser 2 løsninger på problemet..
1: han fortæller hendes EEN gang for alle at hun ikke skal skrive mere da han har fundet sin plads- og bliver hun ved jamen så lader han være med at svare og så må hun jo på et eller andet tidspunkt fatte at han ikke gider hende..
2. at han skifter nummer og så er den ikke længere..
Egentlig hælder jeg selv mest til nummer 1 da jeg faktisk ikek synes det burde være nødvendigt at skifte nummer.. Han må bare være mere klar i sin udmelding til hende så hun ligesom forstår et vink med en vognstang

For nogle mdr tilbage kontakttet hun ham, om de samme ting, om de ikke godt ku mødes og snakke , om han ikk vil se hvor hunn bor, osv osv osv.. og hun lovet ham på det tidspunkt at hvis de ku snak sammen lod hun ham være for altid, der var bare nogen ting hun gerne vil have svar på. mig og ham bliver så enige om at de kunne ringes ved, han ringer så til hende , de snakker sammen o 49min, hun spørg om det samme og det samme, tuder, sviner ham til og tror ikke på at jeg gør ham lykkelig..
og der ved slutter han samtalen og ber hende om at lade ham være ..
det er endnu ikke sivet ind !!
Han har både sagt det på en søde måde og i det det stadig ikke hjælper går han over i den hård og direkte tone og det siver bare ikke ind .. 
Anmeld